X6 için Symbian^3 Teması

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Del Rey

Del Rey

Üye
    Konu Sahibi
X6 için Symbian^3 Teması
Nokia X6 altım ve bunun için Nokia N8'in temasını arıyorum. Forumda bulabildiğim S60 v3 temasıydı X6 ise S60 v5. Reng bilindiği gibi:


Eğer bir de biliyorsanız, S^3'teki açık uygulamalar ve resim dizini sistemleri S60 v5 için olanı da varmıdır?

Açık Uygulamalar:


Resim Dizini:


Zahmet olmazsa bir de iPhone klavyesi varsa :)
 


errant67

Üye
şu symbian 3 teki ekran görünümünü bi yerde bulursan bana bi mesaj atıver kardeş x6 ma göre bulamadım bende
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
:tşk: bende indirdim
 
gkn.gogo

gkn.gogo

Üye
tesekkurler :yuru:yuru:yuru
 
Del Rey

Del Rey

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim :)
 
mardok

mardok

Üye
teşekkürler :D
 

delicoban03

Üye
ohhh besonunda buldum şu temayı bide şu ana eranı düzenleye bilsek
 

errant67

Üye
nerde ben göremedim :D x6 ma atacam bende
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt