x6 hack yaparken sorun(Telefonum Açılmıyor)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
djmusti0

djmusti0

Üye
    Konu Sahibi
x6 hack yaparken sorun(Telefonum Açılmıyor)
Arkadaşlar Hack yaparken bütün normal işlemleri uyguluyorum (ilk defa yaptığım bi olay değil) ama açma kapama düğmesine bastığımda sonrasında telefon reset atıp local mod sonra test mod demesi lazım ama bende telefon reset atmıyo 3-4 kere kendi kendine deniyor ama olmuyor şuan telefonumu açamıyorum lütfen yardım
 


Utk4n*

Utk4n*

Üye
farkLı biR fw yükLemeyi denedin mi ?
 
djmusti0

djmusti0

Üye
    Konu Sahibi
evet normalde 3 tane fw var bende ne olduysa dün oldu fw yüklüydü telefona pcde oviden güncelleme geldi güncelleme yaptım telefon eski haline döndü sonra tekrar fw yapacakken olmadı herşey oluyo sonnunda telefona reset atacakken hata veriyo telefon 3 kere açılıyo kapanıyo ama local ve test moduna girmiyo dahada önemlisi telefona formatda atamıyorumm
 

hakancelik06

Üye
en iyisi garantideyse garantiye gönder
 
djmusti0

djmusti0

Üye
    Konu Sahibi
phoenix den yapamazmıyım onu araştırıyorum şimdi
 
maktama

maktama

Üye
phoenix den yapamazmıyım onu araştırıyorum şimdi
Arkadaşım, "ilk defa yaptığım bi olay değil" demişsiniz ama işi doğrudürüst bilmiyorsunuz anladığım kadaryla. Araştırmamışsınız yeterince.
Siz güncelleme yapmışsınız, büyük ihtimal v31 sürümüne. Sizdeki hackli fw'ler ise v 30 sürümdür sanırım. Ve nokia da düşük versiyon fw yükleyemezsiniz. Navifirmden orjinal v31 fw indirin, ve kurun. Sorununuz çözülsün. Daha v31 için türkçe hackli fw çıkmadı bildiğim kadarıyla, çıkınca hacklisinden kurar rahat edersiniz.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
en iyi v31 e uygun cfw çıkıtıqı zaman cfw yükle telefon çökebilir bidahada açılmamayabilir
 
djmusti0

djmusti0

Üye
    Konu Sahibi
tamm halledildi sorun çok saolun
 
mh.

mh.

Üye
Arkadaşım, "ilk defa yaptığım bi olay değil" demişsiniz ama işi doğrudürüst bilmiyorsunuz anladığım kadaryla. Araştırmamışsınız yeterince.
Siz güncelleme yapmışsınız, büyük ihtimal v31 sürümüne. Sizdeki hackli fw'ler ise v 30 sürümdür sanırım. Ve nokia da düşük versiyon fw yükleyemezsiniz. Navifirmden orjinal v31 fw indirin, ve kurun. Sorununuz çözülsün. Daha v31 için türkçe hackli fw çıkmadı bildiğim kadarıyla, çıkınca hacklisinden kurar rahat edersiniz.
ben orjinan v31 hacklı olarak jaf ile flash atarak kurdum ve memnunum.
bilgine..
nasıl kurulur merak eden varsa isteyen olursa murada paylaşırım.
 

karadas87

Üye
v31 hackı nerden buldun link verebilir misin...
 

mrtbrc12

Üye
Merhaba arkadaslar ben hack yaptıktan sonra dıl ıng oldu bende phoenix adlı programla gerı aldım ıslemı bu sefer telefonum hiç acılmıyor.. power tusuna basıyorum ekrana dalgalı cızgıler gelıyor ondan sonra ekran kapanıyor hıcbırsey olmuyor.. Pcdende gozukmuyor usb kablosu ıle yardım lutfen :/
 
maktama

maktama

Üye
Merhaba arkadaslar ben hack yaptıktan sonra dıl ıng oldu bende phoenix adlı programla gerı aldım ıslemı bu sefer telefonum hiç acılmıyor.. power tusuna basıyorum ekrana dalgalı cızgıler gelıyor ondan sonra ekran kapanıyor hıcbırsey olmuyor.. Pcdende gozukmuyor usb kablosu ıle yardım lutfen :/
nasıl geri aldınız, neyi geri aldınız anlamadım.
Yapacağınız en basit şey güncel (mümkünse hac.kli custom) bir x6 fw'i bulup onu telefona jaf ile "dead usb" modunda ya da phoenix ile telefonun modelini kendiniz seçerek telefona yazdırmanızdır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt