x6 ana ekran

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

RedColt

Üye
    Konu Sahibi
x6 ana ekran
arkadaşımız x6 sına ana ekranını çoğaltmam gerekiyor böyle bir şey mümkün mü? c7 deki gibi birden çok ana ekran ve widget eklememi istedi yapabilir miyim bir uygulama veya yazılım var mı?

birde mesajları oturumlar şeklinde görmemiz mümkün mü?

ve x6 için önereceğiniz uygulama var mı?

Birde son versiyonunun(güncellemesinin) ne olması gerekiyor x6'nın?
 

RedColt

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler deneyeceğim ancak x6 en son hangi gencellemede olmalı? ve spb mobil sheell de hangi sürüm ve paketiöneriirsin?
 
ben 5800 kullanıcısıyım banada lazım
 

RedColt

Üye
    Konu Sahibi
spb mobil sheell de hangi versiyonu önerirsiniz?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...