X-Plore ile ilgili

ismail

Üye
open4all yması aktif olsun öyle dene
 

kara952

Üye
    Konu Sahibi
o yok içinde nerden indirebilirim?
 
kardeş sen secmana gir secman/seçenekler/turn plat. Security off a tıkla tamamdır. Private açılır bu kadar basit yeni üyeyim cevabım geç çok geç gelecek
 
x-plore de Dosya açılamıyor hatası veriyor arkadaşlar yardım edin. open4all yması aktif ama yinede olmuyor. İki Dosya kopyaladım ama sonra dosyalamıyor