X-Men Origins:Wolverine [Türkçe] s60v2

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
zkr

zkr

Üye
    Konu Sahibi
X-Men Origins:Wolverine [Türkçe] s60v2
Önizleme koyamadım çünkü bilmiyorum:bilmm
Oyun türkçedir.Ayrıca içinde birden fazla boyut vardır.Sadece s60 v2 değildir!!!

Yorumlarınızı ve teşekkürlerinizi esirgemeyin...:oke:
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: MH_ZAFER, DavidCoulthard, yasin208 ve 11 diğerleri


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
teşekkürler..
 
zkr

zkr

Üye
    Konu Sahibi
ne demek be bnm s60 oyunları başlığı altında ilk konum
 

Revengeful

Emekli Yönetici
teşekkürler
 
Genzo *

Genzo *

Üye
Tesekkurler. Oyun Guzele Benzıor :)
 
sedat_17

sedat_17

Üye
güzel paylasm
 
cres557

cres557

Üye
thanx;)
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
Teşekkürler... :oke:
 
futbol123

futbol123

Üye
teşekkürler
 
Aziz™

Aziz™

Üye
eline sağlık kardeşim..
 
samurai jack65

samurai jack65

Üye
tşk
 
emre565

emre565

Üye
saolasınn
 

kent_99

Üye
teşekkürler..eline sağlık.
 
zkr

zkr

Üye
    Konu Sahibi
Ne demek :)
 
dedeme1532

dedeme1532

Üye
Yahu Blob u yen diye bi görev var nasış yencez o elemanı bi anlatırmısın ¿
 
Trojan.exe

Trojan.exe

Üye
Aynen su blob u yen gorevini bir turlu gecemedim olmuyor bu olmuyor ya
 
theimam7

theimam7

Üye
Aga dur indiri0m tel.6630 inş. Çalışır o görewede bakam grafiklerde ustayimdir bi bug falan bulum hallederim herhalde
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt