wp8e flash player destegi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bazı browserlar flashi eklenti olarak kullanıyor zaten
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yedekledigin flash player surumune ayda kac tane guncelleme geliyor dostum
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
firmalarin anlaşmasiyla ilgili bir olay degil ki dostum adobe mobil platformlar icin geliştirmeyi biraktigini acikladi. Bu aslinda android cihazlar icin de iyi oldu daha cok batarya omru ve performans kazanabilir android sistemi.
 
firmalarin anlaşmasiyla ilgili bir olay degil ki dostum adobe mobil platformlar icin geliştirmeyi biraktigini acikladi. Bu aslinda android cihazlar icin de iyi oldu daha cok batarya omru ve performans kazanabilir android sistemi.

Arkaplanda calismiyor ki
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


Arkaplanda calismiyor ki

arkaplanda calişiyor anlaminda soylemedim zaten. Tarayicinin daha fazla batarya kullanmasina neden oluyor ayni zamanda işlemciyi de. Ayrica surekli guncellenmesinin sebebi guvenlik aciklari. Tabi adobe belli bir sure daha guvenlik aciklari icin guncelleme yayinliyacagini da duyurdu ama bu surenin ne kadar oldugu belirtilmedi.
 
Zamanında nokia symbian işletim sistemindede flaş player vardı. Ama sürüm güncellenmediği için fıs oldu. Andorid içinde aynı şey olacak. Sürüm güncellenmediği için flaş playerler yalan olacak yedek almak boşuna yani. Wp8 telefonları bekleyelim bakalım neler olacak.
 

Ama uzun süre götürür....
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
zannetmem hunkarim son bir ay icinde 4-5 kez guncelleme geldi adobe'a iki uc ay sonra başlar flash playeriniz yetersiz diye uyari vermeye.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...