wp8e flash player destegi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Tweak e bile gerek yok ki Mehmet Puffin Browser ile hersey cozuluyor
 

PriZm

Üye
ayrıca Flash Player Android'de daha tam olarak kapanmadı.hemen sevinmeyin Sayın WP'ciler

alın android 4.1.0 + de flash player kullanmak için çözümler.

Flash Player marketten kaldırılacak olsa dahi başka yerlerden yüklenebilir.
Custom Rom yüklenir.
veya en basiti 4.1.0 versiyonunu yüklemez,Gb,Ics ile devam edilir.

yani anlayacağınız üzere bilinçli kullanıcı bunları bildikten sonra bu sorunu pek umursamaz diye düşünüyorum.
 
Tepkiler: HacKLess ve Amaru Shady

zaten flash'a düşkün olanların çoğu Custom ROM kullanıyordur heralde
 
Tepkiler: ~N.A.W.Y~

sataer

Üye
bu portlama iostada da var tweakle portluyorlar yeni bir sey degilki bu

portla alakası yok bunun kendi tarayıcısında flash olacak.

- - - Eklendi - - -


banane androidden ben wp ye gelişine sevniyorum. İnsanları wp ciler falan diye ayırmak da yanlış.
 

man20

Üye
Böyle haberleri okuyunca tüylerim diken diken oluyor. çünkü ben aşırı nokia hayranıyım ve yeniden kendini toparlaması beni mutlu ediyor. wp8 ile nokia muhteşem olucak
 
Tepkiler: HacKLess ve Niizuma.Eiji

PriZm

Üye
portla alakası yok bunun kendi tarayıcısında flash olacak.

- - - Eklendi - - -



banane androidden ben wp ye gelişine sevniyorum. İnsanları wp ciler falan diye ayırmak da yanlış.

Android kullananlara Androidci,Symbian kullananlara Symbiancı,Windows Phone kullananlara WPci diyorum bunun neresi yanlış?

Forumda bir sürü kişide bana Fandroidci diyor.sen bu mantığını önce onlara söyle
 
Tepkiler: HacKLess ve Cihanî Sultan

n000k

Üye
owww bu süper haber.. bak şimdi heyecanlandım.. beklemek lazım sanırsam tel almaya..wp8 leri görmeden almayayım bali
 

sataer

Üye


Android kullananlara Androidci,Symbian kullananlara Symbiancı,Windows Phone kullananlara WPci diyorum bunun neresi yanlış?

Forumda bir sürü kişide bana Fandroidci diyor.sen bu mantığını önce onlara söyle

sen demeki frkın olsun.
 

n000k

Üye
inşallah wp8 li tellerde lumia 900 gibi tasarıma sahip olur.kamerası çok çıkıntılı teli hiç sevmiyorum...bakalım ne olcek..
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
sen demeki frkın olsun.

İyi benim farkım olsun ben Cihanî Sultan'ım,bundan gayrı demiyorum.Tasavvufun teknik versiyonunu kuruyorum.Cihanî Tarikatı.Gelin girin grubunu açacağım.

- - - Eklendi - - -

inşallah wp8 li tellerde lumia 900 gibi tasarıma sahip olur.kamerası çok çıkıntılı teli hiç sevmiyorum...bakalım ne olcek..

İnce olur muhtemeln ya...

- - - Eklendi - - -

Açtım tarikatı: [h=1]Cihanî Tarikatı[/h]
 
Tepkiler: Niizuma.Eiji
Ben daha önce girdim asbaşkanlık talep ediyorum
 

m542tf

Üye
ben başkan yardımcısı olmalıyım
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ben de masaüstüne gecip konuyla alakasız mesajları silmeliyim
 

goblet

Üye
Eğer androidin gelecekte flash desteklememesi doğruysa bu işte kaybeden google olacak. Birkere ios yerine android tercih edenler ya ios a yada wp ye geçecek. Androide olan talebin düşmesi ile htc nin wp telefonları ve nokia satışları artacak, bunun devamında pazar payını kaybetmek istemeyen samsung ve sony gibi firmalar android yerine wp öncelikli üretim yapacak. HTML5 diyen insanlar çıkacak elbette html5 gelişme becerisine hala kavuşamamış bir teknoloji yıllardır yaygınlaşamadı. Şayet bir mucize olurda android 4.1 çıktığı döneme kadar gelişirse yine bir artısı olmayacak çünkü android ile beraber diğer sistemlerde html5 destekliyor..

Bilinçli kullanıcılar elbette ics sürümünde kalarak yada alternatif mod yöntemleri ile flash kullanabilir ama akaç yıl daha? Her yenilikte platformun vermediği flash desteği daha çok hissedilecek. Bir süre sonrada sırf flash çalışsın diye sistemlerini güncelleyemeyen kullanıcılar topluluğu olacak. İnsanlar wp ye geçmemek için en fazla 1-2 yıl daha bu extra uğraşlara katılır daha sonrasında bu platformu terkeder. Aynen yıllar önce symbianın hakim olması ve terkedilmesi gibi.

Tabi bunlar karamsar düşünceler ben google gibi teknolojide ilkleri sağlam yapan bir firmanın bu hesapları yapamayacağını düşünmek istemiyorum.
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
burada googleın yapacagı birşey yok tam tersine android cihazlar flash ile kayybettiklerini tarayıcı hızının ve batarya performansının artmasıyla geri kazanıcak.
Ve bence mevcut flash playerın yetersiz kalmaya başlaması 1yılı gecmez zaten ayda iki üc kez güncelleniyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...