papakudioflu
Emekli Yönetici
-
Konu Sahibi
-
umuyorum ki 7.8 le bu özellikler gelsin İNŞALLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH. Bu arada 7.8 le ilgili ufacık bi haber bile yok ortada bu normalmi_?
inşallah ama cok umitli degilim. Bu arada iki gun sonra deyim yerindeyse kiyamet kopacak sen evde pencereler acik diyorsun. Bugunlerde wp7.8 ile ilgili bir haber cikicagini zannetmiyorum.
Hünkarım bugün senin neyin var beni gülmekten öldürdün?
keyfim yerinde diyelim hunkarim
Allah bozmasin abi'de wp8 beni şimdilik ilgilendirmiyor sadece pencere acik olsa iyi ev cabrio olsa ne olur
seni anliyorum kardeşim ben de bir lumia900 kullanicisiyim. Ama wp7.8in gelmesi icin ilk once wp8in cikmasi gerekiyor o acidan wp8 hepimizi ilgilendiriyor ne kadar erken cikarsa guncellemeyi de o kadar erken aliriz.
bak şimdi bu açıklama göz deil gönül doldurdu sağolasın abibu arada lumia800 ün kulaklığından hiç memnun değilim acaba wh-701 kulaklık bizim lumia'ya olurmu bilgisi olan paylaşırsa sevinirim.
olur ama vh701 kac lira bilmiyorum onun yerine cok fark yoksa vh902ye bak
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?