Wp8 yedekleme ayrintilari

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Wp8 yedekleme ayrintilari


Bildigimiz uzere windowsphone8 ile yedeklerimizi artik sadece zune yerine telefonumuzdan da alabilecegiz.
Peki wp8de cihazimizda neleri yedekleyebiliyoruz nereye nasil yedekliyoruz. Cihazlar ulkemize gelmeden bilgilendireyim dedim.
Oncelikle yedeklerinize sesler,videolar,mesajlar,resimler,uygulamalar gibi silinme veya kaybolma riski olan hersey dahil. Tabi bunlara ie10daki favorileriniz kisayollariniz da dahil. Isterseniz usb kablonuzla direk olarak bilgisayariniza,hafiza kartiniza veya skydrive hesabiniza istediginiz heryerden yedeklerinizi yukleyebilirsiniz.
 
umuyorum ki 7.8 le bu özellikler gelsin İNŞALLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH. Bu arada 7.8 le ilgili ufacık bi haber bile yok ortada bu normalmi_?
 
Teşekkürler.Wp8 telefonuma kavuşunca tekrar detaylıca okurum artık Ayrıca bu tarz konuların bence sabit olması lazım.İleride gerileri düşünce arayan bazı kişiler bulamayabiliyor.Arama yapıncada çok alakasız şeylerle karşılaşılabiliyor.
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
umuyorum ki 7.8 le bu özellikler gelsin İNŞALLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH. Bu arada 7.8 le ilgili ufacık bi haber bile yok ortada bu normalmi_?

inşallah ama cok umitli degilim. Bu arada iki gun sonra deyim yerindeyse kiyamet kopacak sen evde pencereler acik diyorsun. Bugunlerde wp7.8 ile ilgili bir haber cikicagini zannetmiyorum.
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
Allah bozmasin abi'de wp8 beni şimdilik ilgilendirmiyor sadece pencere acik olsa iyi ev cabrio olsa ne olur
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Allah bozmasin abi'de wp8 beni şimdilik ilgilendirmiyor sadece pencere acik olsa iyi ev cabrio olsa ne olur

seni anliyorum kardeşim ben de bir lumia900 kullanicisiyim. Ama wp7.8in gelmesi icin ilk once wp8in cikmasi gerekiyor o acidan wp8 hepimizi ilgilendiriyor ne kadar erken cikarsa guncellemeyi de o kadar erken aliriz.
 


seni anliyorum kardeşim ben de bir lumia900 kullanicisiyim. Ama wp7.8in gelmesi icin ilk once wp8in cikmasi gerekiyor o acidan wp8 hepimizi ilgilendiriyor ne kadar erken cikarsa guncellemeyi de o kadar erken aliriz.

bak şimdi bu açıklama göz deil gönül doldurdu sağolasın abi bu arada lumia800 ün kulaklığından hiç memnun değilim acaba wh-701 kulaklık bizim lumia'ya olurmu bilgisi olan paylaşırsa sevinirim.
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bak şimdi bu açıklama göz deil gönül doldurdu sağolasın abi bu arada lumia800 ün kulaklığından hiç memnun değilim acaba wh-701 kulaklık bizim lumia'ya olurmu bilgisi olan paylaşırsa sevinirim.

olur ama vh701 kac lira bilmiyorum onun yerine cok fark yoksa vh902ye bak
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
güzel olay bu ben N9 da da yedekleme kullanıyorum yeni şeyler yaptığımda direk yedekliyorum nolur nolmaz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...