wp8 pro nasıl yükleyebilirim ?

messevim

Üye
    Konu Sahibi
wp8 pro nasıl yükleyebilirim ?
Internet üzerin'den indirdim. Cr@ckli şekilde. Illa Dvd ye yazdırmammi gerekiyor ? Flash belleğe yüklesem olur mu ? Detaylı bir şekilde yardım edebilecek olan var mi acaba ?
 

UpOneTR

Üye
dosyayı aç setupa tıkla
orda mavi ekran gelecek simdi kur de sonra gerekli admları yap kurulum dosyalarini kopyalar zaten sonra yeniden baslar kurulum devam eder
 

messevim

Üye
    Konu Sahibi
dosyayı aç setupa tıkla
orda mavi ekran gelecek simdi kur de sonra gerekli admları yap kurulum dosyalarini kopyalar zaten sonra yeniden baslar kurulum devam eder

kurulumun bu kadar kolay olduğundan emin misin ? indirdiğim site format atar gibi kuulacak falan diyor du ?
 

Adilx05

Üye
İlaca Artık Kurarken Gerek Yok ( Kesinlikle İlaç Taraftarı Değilim Sonuçta Adamlar Emek Veriyo ) D Ye At Setup Dosyasını Sonra Çalıştır Otomatik Kuruyo Zaten O Senin Dediğin Sistemide Temizlemek İçindir
 

messevim

Üye
    Konu Sahibi
deniyorum hemen
 

Invoke

Üye
Bundan 2,5 saat önce bu konuya yazıyordum elektrik gitti

iso to usb gibi programlar ile isoyu usb yazdırıp açılışta usbden boot edeceksiniz. Devam edeceksiniz yükleyecek.
 
flash belleğe iso dosyasını unetbootin tarzı programla yazdırıyorsun flaş takılıyken reset atıyorsun pc yi usb den başlatıyorsun 20 dk da yükleniyor kurulum basit
 

UpOneTR

Üye
Bundan 2,5 saat önce bu konuya yazıyordum elektrik gitti

iso to usb gibi programlar ile isoyu usb yazdırıp açılışta usbden boot edeceksiniz. Devam edeceksiniz yükleyecek.


geçmiş olsun
adam format atma gibi bi derdi yok sadece işletim sistemi kurucak o yuzden dediğim gibi yapmasmda bi skntı olmaz
 

Invoke

Üye
USBden kuruluyor mu diye sormuş, kuruluyor
 

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Bundan 2,5 saat önce bu konuya yazıyordum elektrik gitti

iso to usb gibi programlar ile isoyu usb yazdırıp açılışta usbden boot edeceksiniz. Devam edeceksiniz yükleyecek.

yani setupa falan yüklersem olmaz mı acaba ? ve de pc de ki verilerim silinir mi diye korkuyorum


- - - Eklendi - - -

flash belleğe iso dosyasını unetbootin tarzı programla yazdırıyorsun flaş takılıyken reset atıyorsun pc yi usb den başlatıyorsun 20 dk da yükleniyor kurulum basit

teşekkürler kardeşim.. aynen normal format atar gibi başlatıyoruz değil mi pc yi ? daha sonra usb yi seçip devap ediyoruz ?

- - - Eklendi - - -




geçmiş olsun
adam format atma gibi bi derdi yok sadece işletim sistemi kurucak o yuzden dediğim gibi yapmasmda bi skntı olmaz

yani illa format atar ginbi kurmamıza gerek yok. sizin dediğiniz gibi yapmak yeterli.. şarjı fulleyip setuplayacağım kısmetse . ne olur ne olmaz elektrik kesilmesin diye
 

UpOneTR

Üye

bişey olmaz kesilsede kaldığı yerden devam eder veya başa sarar
onemli dosyalarınızı siz Dye kopyalayin resim notlar felan
Cyi komple fotmatlayın açlışta daha sağlam olur
 

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Vay arkadaş bu w8 sandığımdan da iyi çıktı
 

UpOneTR

Üye
hiç fark etmedim de
wp nin açılmı windivs phone değil mi yani pcdekine wp denmiyo
 

Uhops

Üye
telefona mı pc'yemi