wp8 google uygulamaları

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

alical33

Üye
    Konu Sahibi
wp8 google uygulamaları
wp 8 için google uygulamaları istiyorsanız buradan oy kullanın
 
arkadaşlar google lumialar için uygulamalar çıkarmıyor google uygulama çıkarması için imza topluyorlar size zahmet şu linke tıklayıp sağ taraftaki form mu doldurun
 

nanotex

Üye
Kullandım umarım işe yarar
 

alical33

Üye
    Konu Sahibi
inşallah bizde öyle ümid ediyoruz
 

nanotex

Üye
En az 1yılımız var Belki yükselemeden batar windows phone
 

serinaga

Üye
Kullandım bende bir oy bir oydur, ama emin olun Microsoft ikinci kez hataya düşmez, NOKIA boşa yatırım yapmaz ... Şuan cihazlar ve işletim sistemi otuurdu, artık UYGULAMA mağazasını doldurma zamanıdır, bunun için ne Microsoft ne de NOKIA boş durmaz arkadaşlar, süs olsun 1 yıl sonra bakarız çaresine diye çıkarılmadı bu Windows Phone, daha da geliştirilecektir, bundan hiç şüpheniz olmasın ...
 

alical33

Üye
    Konu Sahibi
aynı fikirdeyim biyıl işler iyi gitsin diye hiç bi firma bukadar yatırım yapmaz
 
Tepkiler: n000k
Istemem Bu Kapitalizm Sirketinin Uygulamalarinii .!
 
Tepkiler: sinanozcan312

ikbal24

Üye
googlenin ne uygulaması varki youtube falan filan
 
Tepkiler: sinanozcan312
youtube,chrome,google,tranlate okadar
 

Samet.25

daha cikar acele etme yeni sonucta neler cikar neler
 

alical33

Üye
    Konu Sahibi
google wp8 e uygulama çıkarmayacağını açıkladı ya o yüzden böyle bi anket yapmışlar
 

hllsvrn

Üye
Yazılım dediğin zaman en güzelini Microsoft yapar! Google'a ihtiyacı yoktur.. Şahsen ihtiyaç duymuyorum .)
 

alical33

Üye
    Konu Sahibi
aynen bencede gerek yok google uygulamalarına ama ie10 biraz daha gelişmesi laazım
 

nanotex

Üye
Ben değişik şeyleri severim. Chrome tarayıcısının gelmesini isterim ve arama motoru olarak da gelebilir

- - - Eklendi - - -

Google, Microsoft a dokundurma yapmak için ie10 dan daha iyi bir chrome yaparsa, Microsoft der ki, adamlar bizim sistemimizde bizden daha iyi tarayıcı yapıyor, daha çok çalışmalıyız. Bu da bizim için iyi olur rekabet
 

alical33

Üye
    Konu Sahibi
google ın ms den daha iyi wp8 uygulama yazabileceğini düşünmüyorum chorome yerine opera veya firefoxu tercih ederim
 

hllsvrn

Üye
Google'un yaptığı tarayıcı şu ana kadar ortada.. Hiç kullanmadım ve kullanmak niyetinde değilim. Kötü diye eleştirmiyorum .) Sadece herkes işini yapsın diyorum, Bundan önceki IE sürümlerinide desteklediğim söylenemez ama! MS IE10 ile iyi bir çıkış yakaladı..
 

alical33

Üye
    Konu Sahibi
evet ie 10 başarılı ama eksikleri var tabi mesela upload desteği yok
 
Firefox Gelsin Yeterr .. Google Kadar Pis Bir Sirket Yokk .. 4 Uygulamalari Var .. Onlardada Sorun Cikartacaklarsa Birak Yapmasinlar ..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...