wp translater güncellendi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Ab ülkelerinden alınca 1 yıl garanti demişti ama..
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
avrupa birligi ülkelerinden alınan cihazlarınız yurt içinde fatura kesim tarihinden itibaren bir yıl garanti kapsamında servislerden yaralanır
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
ama abi fransadan alırsak fransa ab ülkesi zaten
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
abi telefonu ab ülkesinden alıp burda pasaporta kaydettirince Türkiyede bir yıl garanti kapsamına giriyor cihaz
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
daha ab ülkelerine 900 dağıtılmadı abi bir ayı bulur sanırım 900 çıksın 800 düşer bence ben de o zaman aldırayım daha mantıklı bi 50€ düşse bile yeter
 
Tepkiler: OttomaN TigeR
daha ab ülkelerine 900 dağıtılmadı abi bir ayı bulur sanırım 900 çıksın 800 düşer bence ben de o zaman aldırayım daha mantıklı bi 50€ düşse bile yeter
Aynen yahu... Ama ben abime aldırmayı düşünüyorum en fazla kontratlı fiyatı 100 euro artık temmuzu beklerim...
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
ah ah bi benim şöle abim dayım topraam yok gavur memleketlerinde 100 € ya telefon aldıralım peeeh beya.. Abi iki tane aldırma imkanın olursa bana deyiver hemen yarın yollarım parasını
 
Tepkiler: OttomaN TigeR
ah ah bi benim şöle abim dayım topraam yok gavur memleketlerinde 100 € ya telefon aldıralım peeeh beya.. Abi iki tane aldırma imkanın olursa bana deyiver hemen yarın yollarım parasını
İnşallah kardeşim geçen abimle konuştum bu yılki hakkını kullanmış öyle söyledi 80euro ya sII almış, ama yengem üzerindeki hakkını bana kullanacak inşallah oda temmuz yapıyor.
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
inşallah abi olmadı abin 2013 hakkını da bana kullanıvirsin
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
simlock cihaz riskini biliyorsunuz degil mi ya unlocked custom rom yada kendi custom romunuzu yapmanız gerekebilir
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
abi bizim için Microsoft Türkiyeden bile önce geliyorsun
 
Tepkiler: Cihanî Sultan ve OttomaN TigeR

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
teşekkür ederim arkadaşlar ama bu düşünceleri bu şekilde dile getirmek diğer paylaşım yapan arkadaşlarımızı kırabilir sonuçta ben tek başıma bişey yapmadım hepimiz forum adına emek veriyoruz.
 
Tepkiler: Cihanî Sultan

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Emeği geçen herkesin eline sağlık abi ama senin emeklerine ayrı teşekkür gerek sürekli bizi güncel bilgilerle bilgilendiriyorsun bunda kırılıcak birşey görmüyorum.. Herkes ben gibi düşünür..
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...