WP 7.8 Güncellemesine Yakından Bakalım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
WP 7.8 Güncellemesine Yakından Bakalım
[video=youtube;yyMJHTUX74Y]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yyMJHTUX74Y[/video]

Henüz Microsoft resmi olarak açıklama yapmasa da Global güncellemesinin 31 Ocak'tan itibaren dağıtılmaya başlaması bekleniyor.

Daha önce bir konuda AT&T çıkışlı Lumia 900'ler için WP7.8 güncellemesinin Nokia serverlarında hazır halde beklediği belirtilmişti. WP Central tarafından Lumia 900 üzerinde söz konusu güncellemenin denemesi yapıldı.

Güncellemenin zaten yeni live tile seçenekleri ve ekstra birkaç özellik getireceği söyleniyordu. Bu konuda herhangi bir sürpriz olmadı.

Diğer yeni özellikler şöyle:


  • WP8 ile uyumlu, yeni ve artırılmış tema renkleri (20 + 1 renk)
  • Kilit ekranı resmini otomatik güncelleyen Bing Günün Resmi. Ne yazık ki WP7.8 güncellemesinde bu özellikle ilgili olarak üçüncü parti uygulamalara izin verilmemiş. Yani benzer özellikte başka programlar kullanılamayacak.
  • Güncellenmiş Windows Phone logolu yeni boot ekranı.
  • Yeni Office logosu. Bu arada OneNote uygulaması WP8'deki gibi ayrı bir uygulama olarak yer almıyor.
Kilit ekranı devreye girince kablosuz ağın kesilmemesi ve SMS ile çağrı reddetme özellikleri maalesef gelmemiş. Ayrıca Internet Explorer'da hiçbir değişiklik yok. Ayrıca Office ve Zune Music de maalesef yeni versiyonlarına yükseltilmemiş.

Kısacası WP7.8 güncellemesi bekleyenleri biraz hayal kırıklığına uğratacak gibi. Kısacası kullanıcılar güncelleme sonrası telefonlarını yenilenmiş hissetme duygusundan çok uzak olacaklar.

AT&T henüz Lumia 900 yada diğer WP telefonlar için güncellemenin resmi olarak ne zaman dağıtılmaya başlanacağı konusunda bir açıklama yapmadı. Ancak Nokia serverlarında beklemesinden dolayı, AT&T'nin bu güncellemeyi ilk alan operatör olacağı tahmin ediliyor.

 
  • Beğen
Tepkiler: ardacumhur


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
valla uygulamalarının gitmeyecek olsa flashlarım ama hepsi gider. Romu indirdim öyle bekliyor. Giderse en çok uc browserla bedava fırsatlardan yüklediğim uygulamalarıma üzülürüm:ehe
 
korsan638

korsan638

Üye
bu benim microsofta ilk ve son bulaşmamdi... En yakin zamanda telefonumu degiştirerek tekrar androide geciyorum..
 
matchless

matchless

Üye
Ben simdi guncelledim. Ana ekran simgeleri blutut share ve music editor disinda pek bisiy yok evet ama eskisinden guzel en azindan

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Teşekkürler :) :tşk:

Güncelleme OTA olarak kurulduğunda uygulamalar korunuyor mu?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Teşekkürler :) :tşk:

Güncelleme OTA olarak kurulduğunda uygulamalar korunuyor mu?

guncelleme ota olarak kurulmuyor. Zune uzerinden geliyor ve yine zune uzerinden guncelleniyor. Zunedan guncelleyince uygulamalar korunuyor.
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Teşekkür ederim Ali Kemal abi :)
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Valla Bence Boyle Gelecekse Gelmesin ..
Istemem Ben Acikcasi ..
MicroSoft'ta Boyle Yapacaksa Isimiz Yass .!
Koskoca Sirket .. O Kadar Zaman Beklet .. Sonra 3 Ozellik Diye Destek Verr .!
Olmadi MS .. Olmadii .!
 

serhat5415

Üye
bu benim microsofta ilk ve son bulaşmamdi... En yakin zamanda telefonumu degiştirerek tekrar androide geciyorum..

bu benim microsofta ilk ve son bulaşmamdi. bu cümle aynen benim içinde geçerli malesef ben telefonumu hemen değiştiremeyeceğim ağustosa kadar bu işkenceyi çekmeye devam edeceğim. windows phone 7. işletim sistemi değil , windows phone 7. işkence sistemi :) microsoft üstü kapalı gidin i phone satın alın dedi.Ağustosa kadar sabır arkadaşım amerikadan geliyor.
 
mamix74

mamix74

Üye
bu benim microsofta ilk ve son bulaşmamdi. bu cümle aynen benim içinde geçerli malesef ben telefonumu hemen değiştiremeyeceğim ağustosa kadar bu işkenceyi çekmeye devam edeceğim. windows phone 7. işletim sistemi değil , windows phone 7. işkence sistemi :) microsoft üstü kapalı gidin i phone satın alın dedi.Ağustosa kadar sabır arkadaşım amerikadan geliyor.
Bwnide alin aramiza :(

- - - Eklendi - - -

bu benim microsofta ilk ve son bulaşmamdi. bu cümle aynen benim içinde geçerli malesef ben telefonumu hemen değiştiremeyeceğim ağustosa kadar bu işkenceyi çekmeye devam edeceğim. windows phone 7. işletim sistemi değil , windows phone 7. işkence sistemi :) microsoft üstü kapalı gidin i phone satın alın dedi.Ağustosa kadar sabır arkadaşım amerikadan geliyor.
Benide alin aramiza :(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt