WP 7.5 uygulamalarının WP 8'deki durumu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
WP 7.5 uygulamalarının WP 8'deki durumu


Soru: WP 7.5 uygulamaları WP8'de çalışacak mı?


Cevap: Evet.

*WP 7 ve WP 7.5 uygulamaları (XNA framework kullanan uygulamalar dahil) WP8'de çalışmaya devam edecek.
Ancak WP8 uygulamaları, daha önceki platformlarda çalışmayacak.

*Mevcut WP cihazlarının hiçbiri WP8 güncellemesini alamayacak.
Ancak yalnızca "yeni başlangıç ekranı ve kullanıcı deneyimini" içeren WP 7.8 güncellemesini alabilecekler.

*Eğer WP7.5'te çalışacak bir uygulama yazarsanız, bütün cihazlarda çalışacaktır.

 


Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Biliyorduk zaten.:ehe
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
WP8 SDK ile yazılan uygulamalar Lumia 900, 800, 710 ve 610'da çalışmayacak demek ki.
Yani Ali Kemal usta yeni yazılacak uygulamalardan faydalanamayabilir... :hmmm

Biliyorduk zaten.:ehe

Bilenler bilmeyenlere anlatsın... :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
WP8 SDK ile yazılan uygulamalar Lumia 900, 800, 710 ve 610'da çalışmayacak demek ki.
Yani Ali Kemal usta yeni yazılacak uygulamalardan faydalanamayabilir... :hmmm



Bilenler bilmeyenlere anlatsın... :ehe

Ali abi her Lumia çıkışında yenisinden bir tane alacaktı galiba :ehe

Birde bu durum Wp 7.8 kullananlar için başlarda olmasa bile ileride sağlam problem yaratır.Düşünsenize Wp8'e bilgisayar tarayıcıları ve bir sürü güzel oyun yağarken Wp 7.8 kullanıcıları Symbian^3 kullanıcıları gibi oyun bekliyor :ehe Kötü bi duygu olmalı.
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
oyun derdim yok uygulama konusunda da sagolsun nokia işlevsel butun uygulamalari cikartti ayrica ucuncu parti işlevsel uygulamalar da yeterli
Şimdilik kullanim amacima hizmette kusuru yok wp7.x'in. wp8li cihazlar ciksin sonrasini hallederiz:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan ve kullanıcıadları
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Adam maddi beyler:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt