Wondershare Mobilego Hatası

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
Wondershare Mobilego Hatası
Arkadaşlar şimdiye kadar sorunsuz kullanıyordum ama kaç gündür wifi üzerinden pc ye bağlanamıyorum hiçbi hata msj ıda vermiyor pc den proyu açıyorum telden de açıyorum telden pc mi seçiyorum pc ye onay msj ı geliyo accept diyorum fakat bağlanmıyor telde ha bire yuvarlak dönüyo bağlanılıyo diye sorun pc dekinde ama ne olduğunu anlamadım kaldırdım başka versiyonlarını kurdum çalışmıyo wifiden sadece usb den çalışıyo böle bi sorun yaşayan oldumu yada bilgisi olan varmı usb kullanmak istemiyorum onu kullanacak olduktan sonra proya ihtiyaç yok zaten işte tel bu şekilde kalıyo hep pc dekinde de tık yok



 
Kardeşim sırf senin bu sorunu cevaplamak için giriş yaptım normalde bu foruma fazla girmiyorum

USB hata ayıklama modunu aktif hale getirirsen yaşadığın sorun çözülecektir bilgin olsun
 
Tepkiler: najanaja
Kardeşim sırf senin bu sorunu cevaplamak için giriş yaptım normalde bu foruma fazla girmiyorum

USB hata ayıklama modunu aktif hale getirirsen yaşadığın sorun çözülecektir bilgin olsun

2 yıllık bir gecikme ile girmişsin
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
Aynen kardeşim ben üstüne kaç tane tel değiştirdim ve şuan sony kullanıyorum mobile go ya da ihtiyacım yok artık baya bi geç galdın ama yinede saolasın ilgilendiğin için
 
Tepkiler: Bahadir_fb
Aynen kardeşim ben üstüne kaç tane tel değiştirdim ve şuan sony kullanıyorum mobile go ya da ihtiyacım yok artık baya bi geç galdın ama yinede saolasın ilgilendiğin için

Bende konuya baktım samsung ne alaka derken, tarih dikkatimi çekti
 
Tepkiler: najanaja