wodafone internet sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ROA11

Üye
    Konu Sahibi
wodafone internet sorunu
Mrb arkadaşlar bende samsung star cep telefonu var telefonuma avea hattımı taktıgımda sol üst kösede e simgesı cıkıyor ınternete gırebılıyorum ama wadofone hattımı taınca bu simge cıkmıyor bılgısı olan varmı şimdiden cok teşekkuredıyorum




Saygılarımla.....
 
Tepkiler: sinanelmas

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Ekrana gelen E harfin anlamı EDGE dir, yani GPRS nin hızlı teknolojisi, hızlı bir şekilde internete girebileceğin ortamlarda o gözükür, telefonun çektiği şebekenin EDGE hızında interneti desteklediğini belirtir, bir zararı yoktur canını sıkma.
 
bndede internet sorunu war wodefonluyum internete baqlanmak istiorm baqlantı bşarısız dio her şei ayrladm acaba ynlışmı aylrdm telfonun markası anycool n101 şmdiden tşkler ..
 
ya benm corby internete girio telin kendinde olan face girmıo yardm edin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...