Mazlum Somer
Üye
-
Konu Sahibi
-
marka ve modei neymiş onunverirsen sevnrimm
Markasi Black-Diamond ..
TNCXXX Kardesim Nasil Yapiyorsun Hele Soyle Bi Banada
tmm kardeş söLüormsmdi bi pLastik Leheni ortadan deLeceksin 2 cm boyutunda sonra o deLiği kapatmayacak sekiLde o Lehenin her tarafını aLüminyum foLyo iLe kapLayacaksn.. ( bant işini görür..) ve iLLa pLastik Lehene gerek yok ona benzer yani sana canak oLarak hizmet edecek herhangi birşeyde işine yarayabiLir.. simdi sinyaLi veren modemi yada sinyaL aLıcını Lehenin ortasındaki deLikten kabLosunu geçirerek Lehenin içine monte edeceksin.. sonra sinyaL kaynagına cevireceksin bunu.. eger sinyaL aLımında 1 veya 2 kademe artış oLMazsa ben hesabımı kapatır forumu terk ederim bu kadar büyük konusuorum cunku bizzat denedim ve kuLLandıgım yöntem bu yazın yine kuLLanmak zorundayım cunku komsudan internet aşırcam..
herneyse ama bu yöntem geLiştiriLirse bence daha iyi oLabiLir meseLa bi canak antene monte ediLse.. yada başka seyLer işte..
Iyi Guzelde Ben Bilqisayarima Nasil Baqlicam Su Yapacaqim Seyi .?
biLgisayar diyorsun ? wireLess bagLantı için usb network adapter deniLen aygıt oLması gerekio..
yoksa Laptopmu kuLLanıyorsun sen ? Laptop kuLLanıosan bu dedigim işLemi modeme yaparsan etkiLi oLur.. modemi pLastigin içine koy yönünüde senin oLdugun konuma dogru cevir gözLe görüLür hız geLecektir mutLaka..
Benim Modem Yok, Nasil Daha Iyi Cekebilir Bilqisayarim Diyorum
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?