Wireless Şifresini unutanlar

Sponsorlu Bağlantılar

DSJSPextes

DSJSPextes

Üye
    Konu Sahibi
Wireless Şifresini unutanlar


Programın görüntüsü bu arkadaşlar.Programı açın birkaç dakika sonra sizin bilgisayarınıza bağlı olan wiress adını ve kodunu bulacak.Çift tıklayın bukadar..

Emeğimin karşılığı olarak teşekkür et butonuna bamayı unutmayın...Sorularınız olursa sorabilirsiniz.Zamanım olduğunca sizlere yardım etmeye çalışacağım..



 
  • Beğen
Tepkiler: uMTOku, isature, Lord_oF_Dark ve 2 diğerleri


van_helsing7677

van_helsing7677

Üye
öle bişi olamaz şifreyimi gösteriyor yani??
 

Captain

Üye
evet güzlmıs :)
 
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
:hmmm Deneyen var mı?
 
DSJSPextes

DSJSPextes

Üye
    Konu Sahibi
evet arkadaşlar şifreyi gösteriyor bu program.Sadece Pc nize bu programı kurun.Programı çalıştırdığınızda wireless adını ve koduni ekranda göreceksiniz...

--------------- Ekleme ---------------

öle bişi olamaz şifreyimi gösteriyor yani??
ewt kardeşim senin bilgisayarının bağlı olduğu wireless ' in adını ve kodunu veriyor..
 
van_helsing7677

van_helsing7677

Üye
dneyen varmı arkadaşlar??ben deneyemiyorum çünkü wireless modemim yok ama gerçekten süper.çalışıyorsa arkadaşım gerçekten iyi bir teşekkürü hak ediyosun:))
 

156asd156

Üye
uuu cok ii bugune kadar 2 defa wireles sifresi unnuttum 2 sindede modemi resetledim
 
DSJSPextes

DSJSPextes

Üye
    Konu Sahibi
İşe yarıyor ben denedim.Arkadaşımın wireless kodunu almıştım bölelikle yani çalşışıyor..
 
ahmetyavuz

ahmetyavuz

Üye
bunun gibi bir çok program var.. modem arayüzündede yazar zaten şifre :D :D
 

punqermojo

Üye
telefonunda wireless var ondan dene :)
 

emre_oce

Üye


Programın görüntüsü bu arkadaşlar.Programı açın birkaç dakika sonra sizin bilgisayarınıza bağlı olan wiress adını ve kodunu bulacak.Çift tıklayın bukadar..

Emeğimin karşılığı olarak teşekkür et butonuna bamayı unutmayın...Sorularınız olursa sorabilirsiniz.Zamanım olduğunca sizlere yardım etmeye çalışacağım..




oyle bisey yok
 
DSJSPextes

DSJSPextes

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim böle bir şey yok derken neye göre yok diyorsun dene ve gör.Armut piş azıma düş ohhh ne ala.
 

akyuri

Üye
kardeşler bu demo ama tamsürüm yokmu
 

esad02

Üye
dosyada virüs var
 


Üst Alt