Xp en iyisi derken , eskimiş sistem windows 7 ile xp birbirine benziyor ama windows 7 görsel ve perfromans olarak çok daha iyi , destek kesildi.
Xp Tamam Güzeldi , bende kullandım , ama artık ölü bir sistem. tamamen eskide kalmış , windows 7 kullanan bilir , xp den daha iyi. ama herkesin fikri başkadır windows xp yavaş yavaş kullanımı bırakıldı. en iyisi bence şuanda windows 7.