Windows XP Format Attım Ama D Yok ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Windows XP Format Attım Ama D Yok ?
Selamlar...
Bugün win xp pro cdm ile bilgisayarıma format attım fakat format atarken sanırım o bölüm ayarlarında hata yapmışım. D bölümü yok.. o bölümleme ayariarını nasıl yapacagım acaba? Hani bölüm oluştur Vs yazan yer varya orayı diyorum eminİm anlamışsınızdır şimdiden teşekkürler Arkadaşlar
 

Hami-Bey

Üye
format atarken diskleri bırlestırmıssındır buyuk ıhtımalle tekrar bölmek ıcın tekrardan format atman gerekıyo
 
    Konu Sahibi
Sağol dostum ama format atacağımı biliyorum sadece o disk ayarlarının nasıl olacagını bilmiyorum
 

Hami-Bey

Üye
once diskleri sil hepsını tek parca gorecektır sonra 2 ye bolersın c ye format atarsan format bıttıgı zaman d diskini gormeyecektır onun tekrar format cd sını tak dısk bolumu gelınce d yi sec hızlı bıcımlendır sonra pc ye reset at ben oyle yapıyorum sorun olmuyo
 
    Konu Sahibi
Teşekkür ettim yarın deneyeceğim .. Diğer arkadaşlarda birşeyler söylerse çok iyi olurr
 
Kardeşim bu linki incele işine yarayacaktır

blogoloji.com/hard-diskinizi-programsiz-ikiye-bolme-resimli-anlatim-xp-icin.html
 
    Konu Sahibi
Çok sağol harddiske felan zarar gelmez degilmi?
 
yok gelmez bende böyle yaptım taş gibi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...