Ati 3450 yöntem nedir acaba
siteden setup dosyasını indiriceksin ilk önce
(
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
, ati radeon hd, 3xxx series w8-64).
aygıt yöneticisinden yükselt diyip:
C:\AMD\Support\13-1-legacy_vista_win7_win8_64_dd_ccc\Packages\Drivers
burayı göstericeksin.
daha sonra C:\AMD\Support\13-1-legacy_vista_win7_win8_64_dd_ccc\Bin64\AtISetup
dosyasını çalıştırıcaksın.
microsoftun sitesinden de DirectX SDK
(
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
)
yükle. Daha da sorun çıkarmaz diye umuyorum.
sorun olursa video anlatımı çekebiliriz
*cevap gecikmesi için üzgünüm bir kaç gündür yoktum.[DOUBLEPOST=1409871090]