Windows XP de Xp Casusunu Silin

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

JaNbErG

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Windows XP de Xp Casusunu Silin
Xp Casusunu Silin

Arkadaşlar Microsoft win XP ile bir çok yeniliğe imza attı. bir çok iyilik yerine birde katlanılmaz mecbur üyelik,

sadece aldığınız sistemle çalışma, format yada yeni kurmada (install) da key alma falan
Üstüne üstlük birde bilgisayarınıza birde Casus koyup sizleri istediği an izliyor ve ne yaptığınızı biliyor.
Simdi size bu casusu nasıl bulup yok edeceğinizi anlatayım

Bilgisayarınızı açtıktan sonra
Başlat>Çalıştır
Çıkan yere küçük harfle: cmd deyin ve Enter

Simdi karşınıza bir Dos penceresi acildi
çıkan bu pencereye: net user yazın (net bir boşluk user olacak .)
O pencerede bir liste var ve bilgisayarda kaç tane kullanıcı var hepsi yazılı buraya kadar her şey normal.

Eğer: burada bir Support_388945a0 diye bir hesap varsa iste sende de casus var yoksa sorun yok
var ise derhal sil:
Peki Bunu nasıl silecem derseniz:
kolay
Bunu yapın:
net user SUPPORT_388945a0 /delete
Üsteki yazıda 0 dan sonra bir boşluk ve /delete birleşik
Enter. Ve geçmiş olsun.

ALINTIDIR
 
Tepkiler: durutlar

furkano

Üye
vay be bende varmış hallettim teşekkür ederim..
 
kardeşim sağol ya bu herkeste var galiba bendede vardı sildim teşekkür ederim emeğine sağlık
 

JaNbErG

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bendede vardı sildim
 

schumici

Üye
ooo sağolasın dostum çok yararlı bu peki sisteme bi zararı oluyo mu?
 

zenderim

Üye
Support_388945a0 CASUS DEĞİL UZAK BAĞLANTI İÇİNDİR ARAŞTIRIN GÖRÜN
 

DiaBLoS

Admin
Bende casus masus olmaz yaa
 

JaNbErG

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tesekkurler arkadasalr
 

aliozgun

Üye
paylaşım için saol bilmiyordum sayende ögrenmiş oldum tşk.
 
Ben vista kullanıyorum ve yinede kontrol ettim demekki vista için yapmamışlar
bu casusu inceledim ve anlattığın yöntem dışında xp manager gibi process manager i olan yazılımlarla alg. isimli process durdurulduğunda da silinme windows/system32/alg.exe yi sildiğinde oluyor

Ama senin yöntem çok daha kolay

Teşekkürler
 

eQooo

Üye
bende de vardı sildim sapollasın....
 
vay be bendeki casusu nerden bildin kardeş, helal sana! saolasın hallettim
 

lyon_69

Üye
çok teşekkürler sildik paylaştığın için saol
 

Dawn

Emekli Yönetici
bun ben 3 ay önce vermiştim beeeeeee
 
sagol dostum bendede cıktı bı casus ıyı mı?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...