Tavsiye Windows Phone Wireless Sorunu

    Konu Sahibi
Windows Phone Wireless Sorunu
Arkadaşlar merhabalar. Ben Kocaeli Üniversitesi'nde okulun Wirelessine giriyorum.Ben girerken ana sayfaya girmeden önce okulun internete giriş bölümü var. Tarayıcı oraya giriyor otomatik. Oraya numaranı falan yazıyorsun sonra internete girebiliyorsun. Bi arkadaşım var. Onun telefonu Lumia 520. Onun telefonunda olmuyor. Yani okulun giriş bölümüne girmiyor. Hata veriyor. Girmiyor. Nasıl olacak bilgisi olan var mı ? Şuan okuldayım resim upload siteleri yasaklı. Eve gidince resim atacağım.
 
Aynı marka cep telefonlarının bir siteye girmemesi donanımsal olamaz ancak belki konum ayarı kapalı olduğundan olabilir diye düşünüyorum.
 
Tepkiler: Burak Altun

4MaGuS

Üye
bunu ben daha önceden belitmiştim şuan üni lerdeki sistemelere baglanmak için bazı ayarlar yapmak gerekiyor ve bunu şuan yapamıyoruz veya okulların biizm telefonlara uyum ayarları yapması gerekiyor oda olmadığı için şuanlık baglanılamıyor anca 8.1 den sonra wifi ayarlarında bazı değişiklikler yapılacaktı yani o zaman gelir diye düşünüyorum
 
Tepkiler: Burak Altun
hocam 920 kullanırken aynı sorun bendede vardı.black güncellemesinden sonra tarayıcı otomatik giriş sayfasını açmaya başladı.ama nasıl oldu bir fikrim yok
 
Tepkiler: Burak Altun
    Konu Sahibi
Aynı marka cep telefonlarının bir siteye girmemesi donanımsal olamaz ancak belki konum ayarı kapalı olduğundan olabilir diye düşünüyorum.
Benim telefonum 5800. Onun ki Lumia 520. Ne yaptıysak olmadı kardeşim.Beyler giriş ekranı bu. Yani normal tarayıcı direk olarak buraya atıyor. Siz şifre falan girince Google'a girebiliyorsunuz. Ama Wp'de olmuyor.

 

bayon

Üye
okulda elbet bir gizli ağ vardır onu bir şekilde bulun (androidli telefonlarda gösteren program var arkadaşlarınızdan rica edebilirsiniz) sonra bulduğunuz wifi ismini gizli ağ ekle den yazıp kaydedin bağlanacaksınızdır.
 
    Konu Sahibi
Gizli değil bütün ağlar açık. Gizli olan varsa bile şifresi vardır. Yani öğrencilerin girebileceği 1 ağ var. O da şifresiz. Adı herkese görünüyor.
 

bayon

Üye
Gizli değil bütün ağlar açık. Gizli olan varsa bile şifresi vardır. Yani öğrencilerin girebileceği 1 ağ var. O da şifresiz. Adı herkese görünüyor.
bizim okulda 2 tane gizli ağ var şifresiz denemende fayda var yoksa bağlanamazsın. bende symbian kullanıcısıyım gizli ağ ismini hocanın bilgisayarında gördüm ağ ekleden aynı ismi yazdım ve bağlandım.
 
Tepkiler: Burak Altun
    Konu Sahibi
Malesef yok. Bizim girebileceğimiz tek bir ağ var. Ona da giremiyor arkadaş.