Windows Phone Tutar mı ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Windows Phone Tutar mı ?
Biliyorsunuz şu son zamanlarda Nokia kendini toplamaya çalışıyor ve windows ile iş birliği içinde Sizce Bu sefer kurtulacak mı ?
Bence Windows Phone Tutarsa Nokia değilde Samsung ve HTC tarafından tutulmuş olucak Ama Android kadar hiç bir zaman olamıyacak Markalar 1-2 tane üretir WP'li telefon sonra tutmayınca bırakıcağını düşünüyorum Siz ?
 

fzt_m

Üye
aga nokıanın doğuşu buuu
 
peki sence nokia mı Tutturur yoksa Htc Veya Samsung mu Ben nedense nokiaya hiç güvenemiyorum son zamanlarda NE yaptıysa yarım bıraktık Bkz:N9

haklısın ama bir de şöyle düşünmek lazım n9'a istediği kadar desteği versin sonuçta tek bir model ve kaynak kodları açık symbian gibi kapalı kodlu bir sistemde bile orjinal sürümünü kullandıramıyor ben dahil birçok kullanıcı cfw tercih ediyor. N9'a destek versede kimse bununla ilgilenmeyecekti herkes kendine göre birşeyler yapacaktı ve bunun n9 değilde birkaç model üstünde olduğunu düşün yani meegonun symbian kadar çok modeli olsaydı mesela n10 n11 vs vs... Daha çok kullanıcıda olucaktı ve işten anlayan birşeyler yapacaktı onuda herkes kullanacaktı tıpkı cfw olayı gibi ve meegoyu kendisi yaptı ve düşündüğümüz zaman android herhangi bir telefon firmasına bağlı değil bkz: Google...

Microsoftta en az google kadar büyük bir firma nokia sağlamlık ve donanım konusunda istisnalar dışında herkes güveniyor uygulama konusunda nokiada bu işi artık bıraktı microsoft ilgilenecek yani nokia istesede istemesede uygulama çıkarmak zorunda
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
windowsphone tuttu zaten
Son iki ceyrekte pazar payini ikiye katlayarak ilerledi. Ve evet wp'yi piyasada tutturacak firma da nokia oldu ve olucak. Geriye dogru baktik mi nokia yokken htc,lg ve samsungun urettigi wp cihazlari bir yil icinde 1milyona yakin satarak %0.8 pazar payi elde ettiler. Nokia ile 2012 1.ceyrekda %1.8 2.ceyrekde 3.8 pazarpayina ulaşti. Ve bu başariyi yakalarken kisitli dil destegi nedeniyle cok az ulkede sstiliyordu. Wp8 cihazlarla birlikte yil sonunda %15in ustunde pazar payina ulaşicaktir. Bu arada samsung ve htc şimdiden 3er tane cihaz hazirladi wp8 icin.
 
Tepkiler: Esendağlı ve Mad EagLe

düşünüyorum acaba nokia rakiplerinden önce davranıp yani onlar gogılla anlaşmadan önce microsoftla anlaşsaydı şimdi android diye bir sistem olurmuydu acaba
 
peki sence nokia mı Tutturur yoksa Htc Veya Samsung mu Ben nedense nokiaya hiç güvenemiyorum son zamanlarda NE yaptıysa yarım bıraktık Bkz:N9

wp cephesinde bir çok ip Nokia nın elin de olacak digerleri çok fazla talep olmaz
 
    Konu Sahibi


düşünüyorum acaba nokia rakiplerinden önce davranıp yani onlar gogılla anlaşmadan önce microsoftla anlaşsaydı şimdi android diye bir sistem olurmuydu acaba

Haha benim aklıma ilk gelen Androidide batırırdı olurdu Bu arada wp7'li cihazların fiyatları nasıl ?
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
Haha benim aklıma ilk gelen Androidide batırırdı olurdu Bu arada wp7'li cihazların fiyatları nasıl ?

Turkiye resmi satişi yok. Yurtdişinda lumia900 avrupada 500€ amerikada 650$ civarinda satiliyor. Lumia610 180€-230$ fiyattan satiliyor.
 


bana laf mi gitti şimdi. Anlamadım ben fanları falan var da ne alaka

emin ol onu söylerken aklıma bile gelmedin sana neden laf gitsin ayrıca bende nokiacıyım eskiden fanıydım şuan sadece ihtiyaçlarımı karşıladığı için kullanıyorum yoksa fan değilim ama seviyorum nokiayı tabi vefasız değilim sonuçta çok faydasını gördüm ama bütün androidciler şimdi laf atıyor eskiden bayılarak kullandıkları nokiaya ama dediğim şu adamda 5800 var biliyorsunki nokianın dokunmatik adı altında basmatik telefonu adam onu galaxy aceden falan üstün tutuyor yani samsung kullanmam diyor diğer markaları bilmiyor bile yani işin içinde olmayan çok var herkes telefon alırken bizim gibi incelemiyor telefonu alıyor önce arkasına bakıyor heeee 8 mp tamam diyor bu telefon 10 numara zaten nokia en sağlam telefon kullanışlıda diyor alıyor sonra işin biraz içine girince yok bu 8 mp yazıları neden bulanık çekiyor yok neden uygulama çıkmıyor diye isyan ediyor
 
Tehlike ";5147174][COLOR="DarkRed' Alıntı:

Hepsi derken? nokiadan başkası yok batıcak olan.
senin nokia dediğin telefon gezegeninin kurucusu... Panasonicler vardı motorolalar vardı sony ericsonlar vardı hepsi yalan oldu nokia bugüne kadar çok telefon çıkarttı ve herkesi memnun etti insanların hayatını kolaylaştırdı son zamanlarda teknoloji çok gelişti ve rekabet arttı rakipler arttı nokianın başına geçenler saçmaladı bkz: elop...

Ben nokia iyi demiyorum şuan alınmayacak telefon android çok çok iyi ama emin olun nokia her türlü ayakta kalır bakın samsung nerdeyse satışı yoktu bir tek e250 satıyordu o da senede 3 kere servise gidiyordu sonra nokia hariç diğer markalar google anlaşma yaptı o kimsenin beğenmediği samsung şuan pazar lideri oldu bu seneye kadar kral kimdi ?

Samsung kendisi birşey yaptıdamı geçti başa ? Hayır tabiki google ile anlaştı da geçti nokia symbianı batırdı ve şimdi nokia microsoft ile anlaştı sence yazılım konusunda microsoftmu daha başarılı olur yoksa google'mi ? Şuan zaten android revaçta ama hızlı koşan atın akıbetini biliyorsunuz sizde androidde birden paladı.. İyi bir sistem desteği açısından ama şuan bir sıkıntı oldu diyelim nasıl nokianın yazılım şirketleriyle arası bozuldu da böyle çöküşe geçti düşünsenize android kullanan markaların google arası bozulduğunu kim kullanır şarj canavarı androidi ? Kötü demiyorum android için nokia fancılığıda yapmıyorum şuan durumum olsa gidip android alırım bende ama emin olun bu liderlik devam etmeyecek nokia yine gönülleri fethedecek wp çıkacak elop gidecek bakında görün o zaman
[/COLOR]
 
Tepkiler: Esendağlı
Nokia zaten muhteşem dönüşünün sinyallerini verdi,bkz.lumia 800,lumia900 ve 808 purewiew veee wp8.hepside birer canavar bence
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...