dust61
Üye
windows phone masa üstü uygulaması?
arkadaşlar merhaba...
windows phone nokia lumia 520 telefonumu hangi masa üstü uygulama ile yönetebilirim. Nokia suite ile bağlanmaya çalışıyorum depolama modunda oldugu ıcın bağlanamıyor diyor suite modunada alamıyorum. nasıl halledicez bu durumu?
- - - Eklendi - - -
arkadaşlar buldum zune kullanılacakmış fakat görmüyor zune telefonu ne yaptıysam olmadı yardım edin :/
windows phone nokia lumia 520 telefonumu hangi masa üstü uygulama ile yönetebilirim. Nokia suite ile bağlanmaya çalışıyorum depolama modunda oldugu ıcın bağlanamıyor diyor suite modunada alamıyorum. nasıl halledicez bu durumu?
- - - Eklendi - - -
arkadaşlar buldum zune kullanılacakmış fakat görmüyor zune telefonu ne yaptıysam olmadı yardım edin :/
