windows phone masa üstü uygulaması?

Sponsorlu Bağlantılar

dust61

dust61

Üye
    Konu Sahibi
windows phone masa üstü uygulaması?
arkadaşlar merhaba...

windows phone nokia lumia 520 telefonumu hangi masa üstü uygulama ile yönetebilirim. Nokia suite ile bağlanmaya çalışıyorum depolama modunda oldugu ıcın bağlanamıyor diyor suite modunada alamıyorum. nasıl halledicez bu durumu?

- - - Eklendi - - -

arkadaşlar buldum zune kullanılacakmış fakat görmüyor zune telefonu ne yaptıysam olmadı yardım edin :/
 


erhanercan

erhanercan

Üye
zune wp8 i desteklemiyor şimdilik diye yabancı forumlarda görmüştüm o yüzden görmez
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Wp8 için WPAPP uygulamasını kullanıcaksınız.
 
YooKi Schwarz

YooKi Schwarz

Üye
İşletim sisteminiz Win7 ve üstüyse, Masaüstü için Windows Phone 8 uygulamasını kullanabilirsin. Yeni olduğum için link veremiyorum.
 
dust61

dust61

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar o kunuyu hallettim sağolun yinede fakat bir sorum daha olacak telefonumda ayarlardan ses e tıkladıgımda geliştirmeler yazıyor ve boş bir sayfa açılıyor. equlayzer yok mudur bu telefonda. nokia müzik ve ses uygulamasını yeni güncelledim.
 
YooKi Schwarz

YooKi Schwarz

Üye
arkadaşlar o kunuyu hallettim sağolun yinede fakat bir sorum daha olacak telefonumda ayarlardan ses e tıkladıgımda geliştirmeler yazıyor ve boş bir sayfa açılıyor. equlayzer yok mudur bu telefonda. nokia müzik ve ses uygulamasını yeni güncelledim.

Kulaklık ile aktif oluyor ekolayzır. Ayarlar --> Ses
 


Üst Alt