Windows Phone Google Chrome Konsepti

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Windows Phone Google Chrome Konsepti
Eğer Chrome bu işletim sistemine gelseydi, nasıl görünürdü? İşte böyle...

















Windows Phone şu an Chrome, Firefox gibi üçüncü parti web tarayıcılarına destek vermiyor.

Dolayısıyla mobil işletim sisteminde web'de gezinmek için sadece Microsoft'un sağladığı Internet Explorer kullanılabiliyor. Bu ayın sonunda çıkacak Windows Phone 8 ile bu durumun değişmesi umuluyor. Bu arada konseptler, farklı bir web tarayıcısının Windows Phone'da nasıl görünebileceği konusunda bize ipucu veriyor.

iOS'a girmeye başaran Google'ın Chrome'u, Microsoft'un mobil işletim sistemine ne zaman gelir bilmiyoruz, ancak 1800PocketPC'den Yanko Andreev'in harika konsept çalışmaları bunun nasıl olabileceğini bizlere gösteriyor. Andreev'in çalışmalarında masaüstü ve telefon arasında eşitleme yapma özelliği, ekran çözünürlüğüne göre kendini ayarlama, "Birlikte aç" gibi özellikler görünüyor. Bu son işlevin Windows Phone 8'e gelmesi zor gibi görünse de, hayal etmekte sanırız bir sakınca yok.

Alıntıdır.
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
teşekkürler abi güzel konsept sanki gerçek gibi Ali abiye de söylemiştim google reklam gelirlerinden olmak istemeyeceğinden wp ye chrome yapacaktır
 
Tepkiler: bulutsuzgece
    Konu Sahibi
teşekkürler abi güzel konsept sanki gerçek gibi Ali abiye de söylemiştim google reklam gelirlerinden olmak istemeyeceğinden wp ye chrome yapacaktır

İnşallah WP'ye de gelir.
Alternatif bulunması kullanıcı açısından iyidir.
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici


İnşallah WP'ye de gelir.
Alternatif bulunması kullanıcı açısından iyidir.

gelecektir abi hatta belki hazırdır bile unutmayalım ki windows 8 için ilk tarayıcıyı google yaptı wp8 e portlaması da kolay olduğundan operadan bile önce çıkabilir
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
bu konsepti yapan kişi onumuzdeki hafta da opera konseptini yayinlayacagini duyurmuştu.
 

Metin MF

Üye
daha opera mini bile gelmeyen telefona chrome niye gelsin
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
Siz telefonu alana kadar opera cikmiş olur zaten
 

Metin MF

Üye
ben anca 2 sene sonra alırım eğer h@ndler olmazsa almam ayda 60 gb'a yakın veri kullanıyorum film indiriyorum
 

Metin MF

Üye
yok abi ne yavaşı yav son hızla indiriyorum

- - - Eklendi - - -

ben 4 ay önce telefon seçimi olarak Nokia 603'ü seçtim çünkü h@ndler vardı. aynı paranın üstüne biraz daha ekleyip 2. el bi iPhone 3gs alacaktım ama iOS'ta h@ndler olmadığı için almadım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...