Haber Windows Phone Gmail Uygulaması:metromail

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Windows Phone Gmail Uygulaması:metromail


Google henüz resmi olarak bir GMail uygulamasını Windows Phone için yayınlamamış olsa da geliştiriciler eksikliğini hissettirmiyor.

MetroMail tam özellikli GMail istemcisi bir uygulama. Gerçekten kusursuza yakın tasarlanmış resmi uygulamada olan bütün özellikler kullanılabiliyor. Uygulama şu anda 2TL ve malesef deneme sürümü yok. Fakat çok yakında deneme sürümü de eklenicek.


Uygulamanın Windows Phone mağaza linkine ulaşabilirsiniz.
 


bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Gmail'i sık veya esas mail adresi olarak kullananlar için güzel bir uygulama.
Ben daha ziyade hotmailimi kullandığım için bu uygulamanın "Fırsatlar" konusuna düşmesini bekleyeceğim :kıskıs:
 
mesutcinik

mesutcinik

Üye
bizim telefonumuzda yerleşik olan e posta kısmından fazla olan nesi var ki acaba?
 
4MaGuS

4MaGuS

Üye
wp nin kendi gmail uygulaması yeterli zaten pek kullanımıyorum genelde hotmail veya skype
 
dakamon

dakamon

Üye
güzel uygulama.
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
:tşk:
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Arkadaşlara katılıyorum, benim içinde wp'un uygulaması yeterli. Zaten Google Incorporated'ı protesto etmek için kullandığım gmail ve youtube hesaplarımı fevri bir karar sonucu iptal etmiştim.:( Fakat bu eylemi gerçekleştirmeden önce neden maillerimi forward etmedim halen onu düşünüyorum.:) Bu durum bana biraz can sıkıntısı katmış olsa da yine dönüp dolaşıp geldiğimiz yer kürkçü dükkanı oldu.:)

Paylaşım için :tşk:
 


Üst Alt