Telefon Tavsiyesi Windows Phone alınır mı?

    Konu Sahibi
Windows Phone alınır mı?
Birkaç Ay sonra yeni telefon alacağımda Windows phone mi android mi alsam diye kararsızım. Windows phone'de bütün kullandığım uygulamalar mevcut. bu yüzden mağazada bi sıkıntı yaşamam.

Ama kararsızım android almak daha mı mantıklı , Windows phone'mi almak daha mantıklı Wp'nin arayüzü hoşuma gidiyor.
 

H0lligan

Üye
hoşuna gideni alman herzaman daha iyi olur ama yapabileceklerinin sınırı yok diyebilirim android de o derece gelişime açık tabi ama seçim senin
 

Emre

Üye
Elinizdeki N9'dan bile kötü bir arayüzü var. tavsiye etmem.
 
Alınmaz... ben sevdiğim için kullanıyorum. Günümüz şartlarında alınmaz ama
 
Elinizdeki N9'dan bile kötü bir arayüzü var. tavsiye etmem.
Afedersiniz de başka bir konuda da wp ye dair kötü yorumlarınızı gördüm.Sizinki tarafsızlıktan çıkmış tamamen taraflı olarak kötülüyorsunuz.Amaç?Kazancınız?

neyse arkadaşın sorusuna gelecek olursak.Android son çıkan telefonlar gayet iyiler.Artık kasma,donma gibi şeylerin olmadığını düşünüyorum(tabi gene uzun kullanımda sıkıntı çıkarabilir sonuçta şişen bir sistem android).Wp ise androide göre geri(mağazayı bir köşeye bırakalım) sistem olarak geri.Ama insider sürümüne girmesseniz.Kasmayan,takılmayan bir sistem.Günlük kullanımda sizi gayet idare edebilecek bir sistem.Abartılacak özelliklere girmezsek.Tabi şu el ile foto çekmeler,Göz takibi ile sayfa aşşağıya yukarıya inme çıkmalar filan falan..920 ilk çıktığı zamandan beri kullanan biri olarak söylüyorum bence android alın wp daha düzgün bir sistem olunca ise onu satar wp ye geçersiniz derim.
 
Ben de sırf arayüzü hoşuma gittiği için aldım ama 1 hafta sonra geçiyor hevesin haberin olsun.aldığıma pişman mıyım diye sorarsan windows 10 final yayınlanınca belli olacak
 
Valla bende kararsizim. Lys den sonra telefon alacagim ama snapdragon 820 li wp cikmadi ki alayim. Bende de magazadan yana sıkıntı pek yok ama androide kayabilirim
 
O yukarda ki arkadaşın nokia fanı olduğunu bilmeyen yok sitede. Microsoft nokiayı satın aldı diye bayağı acısı var. Onun mesajlarını görünce ölü taklidi yapın. Muhatap almayın derim.
 

wpfurkan

Üye
şu anda Wp riskli. 1-2 sene içerisinde ne olacağı belli değil. Androidin en azından önü açık. Ve wpde bir uygulama var diye o uygulama iyi olması gerekmiyor çoğu zaman çok kötü ve hiç güncelleme almamış taş devrinden kalmış bir uygulama olabiliyor. Ms'nin bile kendi uygulamaları Android ve iosde daha iyi.
 
    Konu Sahibi
Alınmaz mı yani wp , tanıdığım bi arkadaş lumia 530 kullanıyor ve inceledim biraz arayüz , hız bakımından hoşuma gitmişti.
 
Eğer aradığın her şeyi barındırıyorsa neden almayasın? Insana değişiklik iyi gelir. Ben hem android hem windows kullanıcısı olarak windowsu gönül rahatlığıyla tavsiye ederim ama bazı şartlar altında tabi:
Mağaza ne kadar idare eder seviyede olsa da baya yavaş gelişiyor. Guncellemeler falan geç geliyor diger platformlara göre.
Windows 10Mobile guncellemesini cabuk ve kararli alabilecek yeni modeller dışında kesinlikle tercih etmeyin. Trye ilk geldiginden beri kullaniyorum windowsu. Caninizi sıkabilir eski cihazlar.
Çok fantastik şeyler yapıyorsanız almayın derim, onun dışında günlük kullanımda her türlü gider. Ek bir bilgi olarak video çekerken duraklatilmiyor, neden oldugunu bu forumdaki kimse daha tam çözemedi
 
Tavsiye etmem. Olay sadece mağaza değil tabiki, bir çok sebep var. Şimdi bunları tek tek sayıp wp kullanan arkadaşları kızdırmak istemiyorum. Ama herkes biliyor wp neden tutulmadığını...
 

wpfurkan

Üye
yeni bir trend çıkar bütün arkadaşların bir oyunu oynarken veya uygulamayı kullanırken sende yetim çocuk gibi sokaklarda yanlız ve çaresiz kalmaya hazirsan buyur al Wpyi . Sistemsel çoğu şey halen 2015 seviyesinde değil. Görsellik ve bazı gelecek özellikler (continuum) gibi gerçekten çok iyi ve 2016/17 seviyesinde ama geriye kalan herşey 2012 seviyesinde.
 
Tepkiler: versino2 ve silivriserdar

gutihaz1

Üye
Sık sık telefon degistiren biriysen almadan once ikinci el fiyatlarina bak. Eger uzun zaman kullanacaksan al derim. Arkadasim ilk ciktiginda lumia 920 almisti hala sorunsuz kullaniyor.