caps6
Üye
-
Konu Sahibi
-
2.el fiyatları neden dşük acaba tutulmuyor mu bu telefonlar güvenebilsem alırımdawindows eksilerini ve artılarını yazarmısınızNavigasyon here maps ve here drive çok başarılı.1000 tl ye sıfır lumia 1320 ikinci el lumia 925 alabilirsin.Windows Phone alacaksan ikinci el al çunku fiyatları duşuk seyrediyor.sıfır alıp fazla para verme
2.2 ghz 1520 armut mu? çıkacak 930?lumia 1020'den başkası yalan, WP için. daha üst model bişey düşünürsen, WP alma, ios veya android'e yönel.
windows ta uygulamalar market felan markaya göre farklı mı oluyor samsung ve htc nin de windows telefonları var onlar nasıl nokia ya göre
2.el fiyatları neden dşük acaba tutulmuyor mu bu telefonlar güvenebilsem alırımdawindows eksilerini ve artılarını yazarmısınız
valla benim için hiçbir cazibesi yok, hatta tabirinle armut2.2 ghz 1520 armut mu? çıkacak 930?
güncellemelerde ve ilerde çıkacak oyunlarda armutlar birbirinden ayrılırvalla benim için hiçbir cazibesi yok, hatta tabirinle armut
kamera ve sağlamlık dışında Nokia'nın bir cazibesi kalmadı. oyun oynamak isteyen zaten android alsın. açık kaynak kafasına göre yükler. ben tablet aldım açıkçası.güncellemelerde ve ilerde çıkacak oyunlarda armutlar birbirinden ayrılır
Ben ilk önce şu soruyu sormak istiyorum işletim sistemi konusunda emin misiniz gerçekten windows phone u mu almak istiyorsunuz ? Eksikliklerini göze alarak alıyorssanız tamamdır. Sonra aldıktan sonra şu yok bu yok dememeniz için diyorum.
windows ta uygulamalar market felan markaya göre farklı mı oluyor samsung ve htc nin de windows telefonları var onlar nasıl nokia ya göre
2.el fiyatları neden dşük acaba tutulmuyor mu bu telefonlar güvenebilsem alırımdawindows eksilerini ve artılarını yazarmısınız
Windows Phone kullanmama rağmen sizin gibi yapıp savunmayacağım. Şimdi size Fan desem ondan da bişey demiyorum. Sonra tartışma çıkıyor hiç uğraşamam kusura bakmayın. MaxiCep forumunda da bilgili arkadaşlarımız da biliyor ki Windows Phone'un eksikliği var herkes kabullenmeli. Diğer sistemlere göre uygulamaların kalitesi olarak,geliştiricilerin Windows Phone mağazasına verdiği değerler ortada. Asla boş konuşmadım konuşmamda. Ki zaten eksiklikleri olmasaydı çoğu kişi şu sıralar diğer platformlara geçiyorum ileride gelişince Windows Phone'a tekrar döneceğim gibi mesajlar atmazdı. Şimdi lütfen burada telefon alacak arkadaşımıza doğru önerilerde bulunmaya çalışarak forum kurallarını yerine getirmeye çalışalım.Ne eksiği varmış? Dosya yöneticisi var oyunlar uygulamalar var daha ne bekliyorsun? Atomumu parçalasın?
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Bunları bende tartışmak için yazmıyorum inanın.sadece bir kaç cümlenize cevap vermek istiyorum.Windows Phone kullanmama rağmen sizin gibi yapıp savunmayacağım. Şimdi size Fan desem ondan da bişey demiyorum. Sonra tartışma çıkıyor hiç uğraşamam kusura bakmayın. MaxiCep forumunda da bilgili arkadaşlarımız da biliyor ki Windows Phone'un eksikliği var herkes kabullenmeli. Diğer sistemlere göre uygulamaların kalitesi olarak,geliştiricilerin Windows Phone mağazasına verdiği değerler ortada. Asla boş konuşmadım konuşmamda. Ki zaten eksiklikleri olmasaydı çoğu kişi şu sıralar diğer platformlara geçiyorum ileride gelişince Windows Phone'a tekrar döneceğim gibi mesajlar atmazdı. Şimdi lütfen burada telefon alacak arkadaşımıza doğru önerilerde bulunmaya çalışarak forum kurallarını yerine getirmeye çalışalım.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?