Windows Phone 8'den ilk görüntüler!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Tam olarak ne zaman gelecek bu w8 li modeller ? Amerikandan Lumia 900 getirmekten vazmı geçsem acaba ?
2012 son çeyrek diyorlar ama türkçe dil diye yine uzatırlar gibime geliyor malum en son Türkiye'ye geliyor
Lumia 900'ü boşver.Biraz bekle gelir ekim-kasım gibi.Nokia'nın yeni stratejisi,her şey aynı anda her yerde.Bakalım ne derece doğru?

ben artık gülmüyorum ona bayıyor bir müddet sonra

Yok bence hala çok komik.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...