Menü simgeleri olmadığı için itici geliyor bana nedense 2 dakikalık gibi arayüzü mesela oyunlara ben nasıl tıklatacağım hiç anlayamadım hep msn,face felan var Yani hiç ikon göremedim ama
Aynen Ali abiye dokunmaz Hünkarım 100 $ a aldı zaten pasaport harcı da vermedi Burda telefonu 500 tl ye satsa 320 tl kar etmiş olur ki elini öpene 1000 TL ye verir her türlü kar sıkıntı yok
Aynen Ali abiye dokunmaz Hünkarım 100 $ a aldı zaten pasaport harcı da vermedi Burda telefonu 500 tl ye satsa 320 tl kar etmiş olur ki elini öpene 1000 TL ye verir her türlü kar sıkıntı yok
Tam olarak ne zaman gelecek bu w8 li modeller ? Amerikandan Lumia 900 getirmekten vazmı geçsem acaba ?
2012 son çeyrek diyorlar ama türkçe dil diye yine uzatırlar gibime geliyor malum en son Türkiye'ye geliyor
Tam olarak ne zaman gelecek bu w8 li modeller ? Amerikandan Lumia 900 getirmekten vazmı geçsem acaba ?
2012 son çeyrek diyorlar ama türkçe dil diye yine uzatırlar gibime geliyor malum en son Türkiye'ye geliyor