Windows Phone 8'den ilk görüntüler!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MasteLaa

Üye
Menü simgeleri olmadığı için itici geliyor bana nedense 2 dakikalık gibi arayüzü mesela oyunlara ben nasıl tıklatacağım hiç anlayamadım hep msn,face felan var Yani hiç ikon göremedim ama
 
Tepkiler: Isabel

papakudioflu

Emekli Yönetici
xbox uygulamasinin icinde oyunlar
 

doctorrr

Üye
aslında tam bana göre bişey bu ya pek kurcalamayı sevmem
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
Hani hünkarım hep birlikte heveslendik,biz durum olmadığından almadık ya,sen alınca da...Neyse zaten çıkınca wp8 alırım diyordun hünkarım.

hunkarim zaten cok ucuz alıyorum cihazlari o yuzden sorun olmuyor. Ben alirken zaten can'la da konuşmuştuk cok cok olan 100$ a olur yani
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Aynen Ali abiye dokunmaz Hünkarım 100 $ a aldı zaten pasaport harcı da vermedi Burda telefonu 500 tl ye satsa 320 tl kar etmiş olur ki elini öpene 1000 TL ye verir her türlü kar sıkıntı yok
 
Hünkarım ben 499$ felan sanıyordum.O zaman sana hiç hiç bir şey olmaz.Olan bize olur.Türkiye'den pahalı pahalı,kazık kazık alırız.
 
Tam olarak ne zaman gelecek bu w8 li modeller ? Amerikandan Lumia 900 getirmekten vazmı geçsem acaba ?
2012 son çeyrek diyorlar ama türkçe dil diye yine uzatırlar gibime geliyor malum en son Türkiye'ye geliyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...