Windows Phone 8 ile ilk 3 ayın değerlendirmesi

Sponsorlu Bağlantılar

nanotex

nanotex

Üye
    Konu Sahibi
Windows Phone 8 ile ilk 3 ayın değerlendirmesi
Arkadaşlar bunu yeni buldum sanırsam hiç paylaşılmadı, Tekno Seyir'den abilerimiz güzel özetlemiş öneririm :)

[video=youtube;TcjxwRd_WWM]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TcjxwRd_WWM#![/video]
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper ve OttomaN TigeR


DeEenzameMan

DeEenzameMan

Üye
mobil link?
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Telefonu almadan önce internette lumia 920 ile ilgili bir sürü inceleme videosu izlemiştim ama bu ikilinin incelemesi gerçekten hoşuma gitmişti.İşlerini gayet iyi yapıyorlar tarafsızca :oke:

Bu arada paylaşım için teşekkürler :)
 
nanotex

nanotex

Üye
    Konu Sahibi
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Yalnız kilolu abimiz marketten bahsedince amerika marketine daldım telefondan ne varsa indirdim video boyunca :D
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
:tşk: gerçektende güzel video
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Harika özetlemişler. :tşk:

- Bluetooth açma kapama eziyeti için N9-Meego'daki örneğini vermesi çok iyi. :oke:
- Restore konusunda haklı, wifi ile bağlanma mutlaka olmalı. :oke:
- Çalışmayan uygulama bedelinin iadesi konusunda çok haklı :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: nanotex
alical33

alical33

Üye
güzel eleştiri teşekkürler :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Harika özetlemişler. :tşk:

- Bluetooth açma kapama eziyeti için N9-Meego'daki örneğini vermesi çok iyi. :oke:
- Restore konusunda haklı, wifi ile bağlanma mutlaka olmalı. :oke:
- Çalışmayan uygulama bedelinin iadesi konusunda çok haklı :oke:

wifi ile baglanma zune ve wp7'de var. Mutlaka wp8 uygulamasinin kararli sürümünde de olacaktir.
 


Üst Alt