MSN Messenger Windows Live Messenger 9.0 ( Direk Kurulum )

KenanK

Üye
    Konu Sahibi
Windows Live Messenger 9.0 ( Direk Kurulum )
Windows Live Messenger 9.0 ( 2009 )



Bu da 8.5 te olduğu gibi orjinal kurulum dosyasıdır... Sadece ana penceredeki gereksiz olan reklam kaldırılmıştır... Bununda yüklenmesi WLıntaller üzerinden değildir 15-20sn sürmektedir... Güncelleme gerekmemektedir... Bende şuanda Kullanıyorum vede çok memnununm...




Rar Pass : By_KenanK
 
Tepkiler: ShiftCoder, fraxaparine, alpan06 ve 21 diğerleri

DiaBLoS

Admin
Şu anda olan msn kaldırıp dırek bunu kurulum dosyasından kurmamız yeterlı baska bırsey yok demi?
 
kardeş msn yüklerken winrar parola istiyor ??
 
kardeş harbiden winrarda şifre istiyo bunun şifresini bi verebilcenmi
 
kardeş benim bir sorununm var ben şimdi msn.com sitesinden indirdiğimde hata kodu veriyor. !! hizmet oturumu bilmem ne diye neden sence yffff..
 

adill

Üye
ben vista kullanıcısıyım ama tıklıyorum açmıyo
 
teşekkürler güzel paylaşım ayrıca update sitesine bağlanmadan yüklendiği için çok güzel olmuş
 
kardeş bende tıkladım açılmıyor yardım cı olursan sevinirim
 
bu program çalışmıyo ki ben mi kuramıyom dicem ama çift tıklıyom hiç bişe gelmiyo setubun çalıştıgına eminmisin yoksa eski msn nin dosyaları mı kurulumu engelliylo anlamadım gitti::
 
By_KenanK şifredir..ya güzel kardeşim çok iyi ediyorsun yardım isteyenlere o yardımı verioyrsun uraşıyorsn herkez adına sağol..ama sorunlar çıkabilr mümkün oldğnca azda olsa ilgilenmye çalış mesela yükledm ben masa üstne geldi tıklıorm hiç bişi açılmıor..ama gende saol harbiden güzel paylaşm (:
 

mr_myth

Üye
kırık bu link kıRRRRRRRRRRRIIIIIIIIKKKKKKKKKKK
 
paylaşım için teşekkürler...
 

cafcaf16

Üye
dosya şifresi ne arkadaşım yawwwww