MSN Messenger Windows Live Messenger 8.5 ( Direk Kurulum )

KenanK

Üye
    Konu Sahibi
Windows Live Messenger 8.5 ( Direk Kurulum )


Hepinizin Bildiği Windows Live Messenger 8.5'in Kurulumu WLınstaller üzerinden Olmaktadır... Buda Bazen Bir Çok Hatalara Sebep Olmaktadır Özellikle Bu Son WLM RC 9 Çıktıktan Sonra Dahada Çok Hata İle Karşılaşılmaktadır... Bende Bu Hatalara Bir Çözüm Olarak WLınstallerinden WLM 8.5 Kurulum Dosyasını Aldım Ve Sizlerle Paylaşmak İstedim... Linkteki WLM 8.5 Orjinal Kurulum Dosyasıdır...



Rar Pass : By_KenanK
 
Tepkiler: sessizliginsesi, aakdemir35, koksal.06 ve 44 diğerleri

ühye

Üye
tesekkur ederim ellerine saglık
,
 

orcun007

Üye
paylaşım için saol...
Fakat bi sorunum var, programı kurarken bu programlar ztn sizde var diyor ama bende live msn adını taşıyan bir program kalmadı hepsini sildim yinede aynı şeyi söylüyor yardım pls
 

KenanK

Üye
    Konu Sahibi
paylaşım için saol...
Fakat bi sorunum var, programı kurarken bu programlar ztn sizde var diyor ama bende live msn adını taşıyan bir program kalmadı hepsini sildim yinede aynı şeyi söylüyor yardım pls


Arkdaşım sen 9.0 betayı kurmuşsun ozaman onun için diyor olabilir... Betadaki en büyük sorunlar birisi buydu... Silindi gibi görünüyordu ama tamamen sistem kalkmıyordu...

Tavsiyem Şu Linkteki WLM yi dene Bide İstersennn...
 

Salihyet

Üye
Yeni msn i sevmeyenler için güzel paylaşım..
 
tşkler ellerine saqLık. HeryerDe 2.5 mb oLan vaR. oDa cok uzun süRüo. SüpeR bir payLaşm
 

Doğan

Üye
msn 8.5 güzelde 9.0 iğrenc yaa paylasım için teşekkürLer
 
paylaşım için saol...
Fakat bi sorunum var, programı kurarken bu programlar ztn sizde var diyor ama bende live msn adını taşıyan bir program kalmadı hepsini sildim yinede aynı şeyi söylüyor yardım pls

c: veya d: hanqisine kurduysan içindeki wlm klasörlerini sil
 

balibu

Üye
Allah senden razı olsun tuttuğunu altın etsin ne muradın vcarsa versin
 

berkay66

Üye
slm lar

--------------- Ekleme ---------------

tesekurlerr

--------------- Ekleme ---------------

tesekurler tesekurler
 

Consul9

Üye
paylaşım için saol...
Fakat bi sorunum var, programı kurarken bu programlar ztn sizde var diyor ama bende live msn adını taşıyan bir program kalmadı hepsini sildim yinede aynı şeyi söylüyor yardım pls

arkadaşım perfect uninstaller die pro war onu indir o blg.nin göremediği her proyu görüo ordan kaldır