Windows Live Messenger (6.50) S^3

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Windows Live Messenger (6.50) S^3
Eğer cihazınız ya da PC'niz üzerinde ister Windows Live Messenger, arkadaşlarınızla konuşmak için dinamik bir yol sağlar. Sohbet ederken, ayrıca telefonunuzdan resim veya ses kliplerini paylaşabilirsiniz. Kolayca ve yeni kişiler oluşturun cihazınız ve bilgisayarınız arasında senkronize onları. Zaten bir Hotmail veya Messenger kullanıcı iseniz, mevcut arkadaşlarının tüm oturum an içeri görünecektir

Karakter portresi:
Ayrıca çok oynayabilir yakışıklı tanımı kafa resmi itibaren cep fotoğraftan kurabilir bireysellik, kapsamlı senkronize PC messenger kişiselleştirme kafa resmi, tiyatro, gösteri her zaman ve her yerde stil yaprakları

Dosya transferi:
mobil desteği her tür belge iletimi, hisse kapsamlı mobil kaynaklar. optimize fotoğraf iletim, iletim kayıt fonksiyonu ve iyi arkadaşının iletişim ilgi, paylaşım görkemli çeyrek var sağlar.

Arkadaş grupları + Arama:
Kapsamlı mesajlaşma fonksiyonu PC senkronize, arama iyi bir arkadaş, internet ve cep telefonu sorunsuz uygun yeni bir deneyim yanı sıra gruplandırma iyi arkadaş destekleyen iletişim etkili rahat hale gelir sağlar

MSN portal mobil
Posta kutusu, uzay, bilgi, kitap şehir, oyun ... ... Online geçmek için bir spot yaşıyor, ve ihtişam yürekten "one-stop" çalışma tarzı hizmet getiriyor rahatsızlık sahiptir moda nemli kişidir.

Desteklenen Telefon:

5320 XpressMusic, 5700 XpressMusic, 5800 XpressMusic, N97, N8


7 dil destekli - ingilizce japan taiwan chinese
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: masal_prensi, throner, ŞenolTÜRK ve 2 diğerleri

Mehmet

Emekli Yönetici
teşekkürler
 
bu daha öncede 2 kere paylaşılmış ama resmi bi sürüm değil çinlerin yaptığı fake sürüm genede emeğine sağlık
 
yaw arkadaş ben bunu indirdim kurdum sonra kaldırdım pc'den bi süre sonra pcden msn girdim tüm kişi listesi silinmiş bu programı kurup kaldırdıktan sonra oldu aynı sorunu yaşayan var mı?
 

habbuj

Üye
teşekkürler emeğine sağlık
 

piltan

Üye
teşekküürlerrrr
 

Jerkez38

Üye
bağlanamadım birtürlü :S