...:::Windows 8'in "Charm"ı sızdı!!!:::...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cobanoglu-24

cobanoglu-24

Üye
    Konu Sahibi
...:::Windows 8'in "Charm"ı sızdı!!!:::...


Windows 8 build 8158'deki Charm çubuğu!
Windows 8'de fareyi sağ alt köşeye getirdiğinizde ortaya çıkan "şey" de sonunda internete sızdı!


Windows 8'in 8158 numaralı yapısından sızdırılan ekrangörüntülerinde güncellenen "Charm" çubuğu gözler önüne serildi. Ekranın sağ tarafında yer alan çubuk, Windows 8 geliştirici önizleme sürümünün aksine fareyi sağ alt tarafa sürükleyerek ortaya çıkartılıyor (önceden fareyi sadece sağ tarafa sürüklediğimizde beliriyordu).
Aşağıdaki ekran görüntüsünde ise Charm çubuğu kapalı ve Internet Explorer 10'un sürümü gösteriliyor (yapı 8158).Ekran görüntüsündeki "Yeni sürümleri otomatik olarak yükle" seçeneği dikkat çekiyor. Görünüşe bakılırsa InternetExplorer'ı sessiz olarak güncellemek artık mümkün olacak. Ancak bu işlemin Windows'u yeniden başlatmayı gerektirip gerektirmeyeceğini henüz bilmiyoruz.



Saydam Charm'dan ekran görüntüsü



My Digital Life forumlarından ünlü sızıntıcı Canouna'nın yayınladığı ekran görüntüsünde ise Charm'ın saydam bir hal alabildiği görünüyor:



Charm hakkında daha fazla bilgiyi Windows 8'in beta sürümü yayınlandığında elde edebileceğiz

Windows 8'den yeni ekran görüntüleri






 


MertcaN9

MertcaN9

Üye
bence win 8 bomba gibi düşecek sanal ortama ! :cool
 
rebirthrebirth

rebirthrebirth

Üye


Windows 8 build 8158'deki Charm çubuğu!
Windows 8'de fareyi sağ alt köşeye getirdiğinizde ortaya çıkan "şey" de sonunda internete sızdı!


Windows 8'in 8158 numaralı yapısından sızdırılan ekrangörüntülerinde güncellenen "Charm" çubuğu gözler önüne serildi. Ekranın sağ tarafında yer alan çubuk, Windows 8 geliştirici önizleme sürümünün aksine fareyi sağ alt tarafa sürükleyerek ortaya çıkartılıyor (önceden fareyi sadece sağ tarafa sürüklediğimizde beliriyordu).
Aşağıdaki ekran görüntüsünde ise Charm çubuğu kapalı ve Internet Explorer 10'un sürümü gösteriliyor (yapı 8158).Ekran görüntüsündeki "Yeni sürümleri otomatik olarak yükle" seçeneği dikkat çekiyor. Görünüşe bakılırsa InternetExplorer'ı sessiz olarak güncellemek artık mümkün olacak. Ancak bu işlemin Windows'u yeniden başlatmayı gerektirip gerektirmeyeceğini henüz bilmiyoruz.



Saydam Charm'dan ekran görüntüsü



My Digital Life forumlarından ünlü sızıntıcı Canouna'nın yayınladığı ekran görüntüsünde ise Charm'ın saydam bir hal alabildiği görünüyor:



Charm hakkında daha fazla bilgiyi Windows 8'in beta sürümü yayınlandığında elde edebileceğiz

Windows 8'den yeni ekran görüntüleri







Kardeş ben de win 8 kullanıyorum, start menüsü rengini nasıl değiştirdiğini ve araç çubuklarını nasıl şeffaf yaptığını söyleyebilir misin? bende şeffaf değil ve start rengi yeşil, ayrıca build i kaldırdım şu enson resimdeki gibi sadece denetim masası masaüstü ve ie'ı bıraktım
 

Praet0r2

Üye
şuan 7 daha iyi 8 gelişsin oda iyi olur
 
_RYUK_

_RYUK_

Üye
Praet0r2 konu hortlatmayı kes
 

Praet0r2

Üye
ne hortlatması düşüncelerimi yazıyorum

- - - Eklendi - - -

ayrıca kes diye emri vaki yapmaki sana saygılı olayım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt