Windows 8 Belle Tema Kendi Yapımım

kfahaa

Üye
    Konu Sahibi
Windows 8 Belle Tema Kendi Yapımım
slm arkadaşlar windows 8 teması yaptım isteyen arkadaşlar deneyebilir
pureview8 temasından esinlenilmiştir sadece menü ikonları o temadan alınmıştır gerisi %100 bana ait beğenmediğiniz yerler olursa yapmaya çalışırım


çok gerçekçi tüm belle kullanıcılarına tavsiye ederim
beğenmeyide unutmayın
içindeki arka plan resminin kalitesi düşük siz bunu yükleyin


bunlarda temanın resimleri:






dil Türkçedir o yapım dosyası olduğu için ingilizce
yüklemek için ayarlar>yüklemeler>yükleme ayarları>yazılım yüklemeyi tümü işaretleyin öyle yükleyin telefona zararlı olur vs gibi şeylere tamam deyin hiçbir zararı yokturdeneyenler yorum yapabilir
 
Son düzenleme:
Tepkiler: Symbianizer, yutkun, kinyasbulbul ve 10 diğerleri

PYTHONs

Üye
güzel yapmışsın uğraşmışsın eline emeğine klavyene sağlık
 
Tepkiler: kfahaa

BLasTeaR

Üye
Emeğine sağlık, gayet güzel olmuş
 
Tepkiler: kfahaa

achambo

Üye
dediğin ayar bende yok teşekkürler temayı deniyim
 

f299

Üye
denedim gayet başarılı bir çalışma olmuş ama temadaki smgeleri tmmlarsan çok güzel olucak
 

kfahaa

Üye
    Konu Sahibi
denedim gayet başarılı bir çalışma olmuş ama temadaki smgeleri tmmlarsan çok güzel olucak
simgeler derken nereler bir kaç örnek verirsen düzeltebilirimTüm herkese Teşekkürler
 

f299

Üye
simgeler derken nereler bir kaç örnek verirsen düzeltebilirimTüm herkese Teşekkürler
SOSYAL MEDYA İCONU-SCLEANER-APP UNİNSTALL BNLAR DA ÇOK KULLANILAN PROGRAMLAR ARASINDA İCONLARINI EKLERSEN MESALA DAHA GÜZEL OLUCAK
 

kfahaa

Üye
    Konu Sahibi
SOSYAL MEDYA İCONU-SCLEANER-APP UNİNSTALL BNLAR DA ÇOK KULLANILAN PROGRAMLAR ARASINDA İCONLARINI EKLERSEN MESALA DAHA GÜZEL OLUCAK
sen iconları paylaş ben baktımda bulamadım bulursan ben yaparım