Windows 7 ultimate 64bit acil yardım

    Konu Sahibi
Windows 7 ultimate 64bit acil yardım
Arkadaşlar merhabalar.Bir kaç gündür bilgisayarıma format atmaya çalışıyorum bir türlü olmuyor. Daha önce home premiumu felan sorunsuz bir şekilde atmıştım usb ile ama şimdi olmuyor . ISO dosyasını usbye yazıyorum bios ayarlarınıda yapıyorum ve reset atıyorum karşıma sürekli bu ekran geliyor ve o ekranda kalıyor öyle :


-
//Tam sürüm paylaşımı yasaktır./Admin
 

PALA.

Üye
Önyüklenebilir USB yi doğru hazırladığından eminmisin. Ayrıca boot için 1. sıraya USB alınmalı görselde görünmüyor...

Ayrıca home premium varken, neden ultimate yüklemek istiyorsun ?
 
Son düzenleme:
Tepkiler: AlexsandroZ
    Konu Sahibi
Önyüklenebilir USB yi doğru hazırladığından eminmisin. Ayrıca boot için 1. sıraya USB alınmalı görselde görünmüyor...

Ayrıca home premium varken, neden ultimate yüklemek istiyorsun ?
Eminim usta USB doğru hazırlandı bootuda usb aldım 1.sıraya ondanda eminim.Çünkü bir sürü ıvır zıvır doldu sisteme maksat sıfırlamak birde üst versiyonunu yükliyim dedim home premiumda oyun için gerekli şeyler olmuyor genelde
Sorun USB den olabilir mi ?
 

PALA.

Üye
Oyunda home basic ve premium daha iyidir. Hatta çoğu ultimate sistem oyuna girerken home basic ayarlarına geri döner.

İso dosyası orjinal mi ? Ayrıca kurulum USB sini nasıl hazırladınız ? Microsoftun kendi aracı işinizi görecektir...
 
Tepkiler: AlexsandroZ
    Konu Sahibi
Usta normal USB yi biçimlendirdim iso dosyasını verdiğin program ile USB ye aktardın BİOS ayarlarını tam olarak yaptım (Bu adımardan eminim daha öncede yaptım oldu o konuda sıkıntı yok) ama yinede o ekran gelip duruyor
 

PALA.

Üye
Orjinal iso mu diye sormamın başka nedeni var. DVD den çekme isolarda boot etmeme olabiliyor.
 
Tepkiler: AlexsandroZ
Windows 7 ultimate iso dosyasını birde şöyle usb'ye yazdır.

UltraISO uygulamasını açtıktan sonra:
- Dosya/Aç...
ardından iso dosyasını seçip tıkla. aşağıdaki görüntüdeki gibi iso dosyası uygulamaya eklenecektir.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Ardından Açılış işlemleri seçeneğinden Disk İmajı Yazdır seçeneğini tıkla.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Son işlem olarak önce biçimlendir, ardından Yazdır tuşuna tıkla
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


En son işlem olarak BIOS'tan UBS seçeneğini birinci sıraya alıp F10 ile kaydet ve çık.
Bilgisayar açılırken büyük ihtimal ile F12 tuşudur. F12 'ye tıklayıp bootloader seçeneklerinden formata başla.

Birde öyle dene sonucu yazarsın.
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: AlexsandroZ ve PALA.
    Konu Sahibi
Orjinal iso mu diye sormamın başka nedeni var. DVD den çekme isolarda boot etmeme olabiliyor.
usta orjinal derken microsofttan almadım bir internet sitesinden buldum şimdiye kadar attığım tüm formatlar sıkıntısızdı
hemen deniyorum sonucu yazacağım
 
Tepkiler: Bab-ı Umut

PALA.

Üye
UltraISO uygulaması
Hocam bu yazılımda 700 mb sınırı var diye hatırlıyorum...
usta orjinal derken microsofttan almadım bir internet sitesinden buldum şimdiye kadar attığım tüm formatlar sıkıntısızdı

Burada anlatılan 3. yolu dene komut istemi ile programsız usb hazırlayabilirsin.
İnternet ortamındaki her iso bir değil... Bazıları sadece kurulum dosyası formatında yani boot özelliğini kaybetmiş olabilir.
 
Tepkiler: AlexsandroZ
    Konu Sahibi
yok ya yazıyor şuan inşallah yoktur
onu da denedim usta oda olmadı
 

PALA.

Üye
Malesef elimde link yok. İnternetteki hiçbir isoyu da önermiyorum adam içine istediğini karıştırır, iso yapısını bozar...
Eğer ürün anahtarın varsa buradan sistemine uygun olanı indirebilirsin


İstediğiniz windows 7 sürümü aşağıdaki yöntemle indirmeyi deneyin...
 
Tepkiler: AlexsandroZ

Doğrudur. Ama bendeki tam sürüm olduğu için sanırım burayı atlamışım.
 
Tepkiler: AlexsandroZ ve PALA.

PALA.

Üye
usta sorunsuz bildiğin home premium veya ultimate iso dosyası linki var mı elinde özelden atsan gerçerkten çok acil lazım artık
Çevrende win 7 DVD si olan birinden emanet al en kolayı. Birde premiumda kalmanızda yarar var. Kolay gelsin...
Doğrudur. Ama bendeki tam sürüm olduğu için sanırım burayı atlamışım.
Sorun iso da oldumu tam sürümde olsa çare olamayabiliyor.
 
    Konu Sahibi
Hocam sorun çözüldü.Sıkıntı başta tahmin ettiğim gibi USB de çıktı hallettim çok şükür size de zahmet verdim çok teşekkürler ikinize de
 
Tepkiler: Coolwhisper

PALA.

Üye
Tepkiler: Coolwhisper ve AlexsandroZ