AlexsandroZ
Üye
-
Konu Sahibi
-
Eminim usta USB doğru hazırlandı bootuda usb aldım 1.sıraya ondanda eminim.Çünkü bir sürü ıvır zıvır doldu sisteme maksat sıfırlamak birde üst versiyonunu yükliyim dedim home premiumda oyun için gerekli şeyler olmuyor geneldeÖnyüklenebilir USB yi doğru hazırladığından eminmisin. Ayrıca boot için 1. sıraya USB alınmalı görselde görünmüyor...
Ayrıca home premium varken, neden ultimate yüklemek istiyorsun ?
Oyunda home basic ve premium daha iyidir. Hatta çoğu ultimate sistem oyuna girerken home basic ayarlarına geri döner.Eminim usta USB doğru hazırlandı bootuda usb aldım 1.sıraya ondanda eminim.Çünkü bir sürü ıvır zıvır doldu sisteme maksat sıfırlamak birde üst versiyonunu yükliyim dedim home premiumda oyun için gerekli şeyler olmuyor genelde
Sorun USB den olabilir mi ?
Usta normal USB yi biçimlendirdim iso dosyasını verdiğin program ile USB ye aktardın BİOS ayarlarını tam olarak yaptım (Bu adımardan eminim daha öncede yaptım oldu o konuda sıkıntı yok) ama yinede o ekran gelip duruyorOyunda home basic ve premium daha iyidir. Hatta çoğu ultimate sistem oyuna girerken home basic ayarlarına geri döner.
İso dosyası orjinal mi ? Ayrıca kurulum USB sini nasıl hazırladınız ? Microsoftun kendi aracı işinizi görecektir...
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Orjinal iso mu diye sormamın başka nedeni var. DVD den çekme isolarda boot etmeme olabiliyor.Usta normal USB yi biçimlendirdim iso dosyasını verdiğin program ile USB ye aktardın BİOS ayarlarını tam olarak yaptım (Bu adımardan eminim daha öncede yaptım oldu o konuda sıkıntı yok) ama yinede o ekran gelip duruyor
usta orjinal derken microsofttan almadım bir internet sitesinden buldum şimdiye kadar attığım tüm formatlar sıkıntısızdıOrjinal iso mu diye sormamın başka nedeni var. DVD den çekme isolarda boot etmeme olabiliyor.
hemen deniyorum sonucu yazacağımWindows 7 ultimate iso dosyasını birde şöyle usb'ye yazdır.
UltraISO uygulamasını açtıktan sonra:
- Dosya/Aç...
ardından iso dosyasını seçip tıkla. aşağıdaki görüntüdeki gibi iso dosyası uygulamaya eklenecektir.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ardından Açılış işlemleri seçeneğinden Disk İmajı Yazdır seçeneğini tıkla.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Son işlem olarak önce biçimlendir, ardından Yazdır tuşuna tıkla
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
En son işlem olarak BIOS'tan UBS seçeneğini birinci sıraya alıp F10 ile kaydet ve çık.
Bilgisayar açılırken büyük ihtimal ile F12 tuşudur. F12 'ye tıklayıp bootloader seçeneklerinden formata başla.
Birde öyle dene sonucu yazarsın.
Hocam bu yazılımda 700 mb sınırı var diye hatırlıyorum...UltraISO uygulaması
usta orjinal derken microsofttan almadım bir internet sitesinden buldum şimdiye kadar attığım tüm formatlar sıkıntısızdı
yok ya yazıyor şuan inşallah yokturHocam bu yazılımda 700 mb sınırı var diye hatırlıyorum...
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Burada anlatılan 3. yolu dene komut istemi ile programsız usb hazırlayabilirsin.
İnternet ortamındaki her iso bir değil... Bazıları sadece kurulum dosyası formatında yani boot özelliğini kaybetmiş olabilir.
onu da denedim usta oda olmadıHocam bu yazılımda 700 mb sınırı var diye hatırlıyorum...
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Burada anlatılan 3. yolu dene komut istemi ile programsız usb hazırlayabilirsin.
İnternet ortamındaki her iso bir değil... Bazıları sadece kurulum dosyası formatında yani boot özelliğini kaybetmiş olabilir.
Hayırlısı bakalımyok ya yazıyor şuan inşallah yokturonu da denedim usta oda olmadı
usta sorunsuz bildiğin home premium veya ultimate iso dosyası linki var mı elinde özelden atsan gerçerkten çok acil lazım artıkHayırlısı bakalımAma orda ki yöntemlerde çalışmıyorsa iso da sorun vardır.
Hocam bu yazılımda 700 mb sınırı var diye hatırlıyorum...
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Burada anlatılan 3. yolu dene komut istemi ile programsız usb hazırlayabilirsin.
İnternet ortamındaki her iso bir değil... Bazıları sadece kurulum dosyası formatında yani boot özelliğini kaybetmiş olabilir.
Çevrende win 7 DVD si olan birinden emanet al en kolayı. Birde premiumda kalmanızda yarar var. Kolay gelsin...usta sorunsuz bildiğin home premium veya ultimate iso dosyası linki var mı elinde özelden atsan gerçerkten çok acil lazım artık
Sorun iso da oldumu tam sürümde olsa çare olamayabiliyor.Doğrudur. Ama bendeki tam sürüm olduğu için sanırım burayı atlamışım.
Hocam sorun çözüldü.Sıkıntı başta tahmin ettiğim gibi USB de çıktı hallettim çok şükür size de zahmet verdim çok teşekkürler ikinize de
Gözünüz aydın. Güle güle kullanınHocam sorun çözüldü.Sıkıntı başta tahmin ettiğim gibi USB de çıktı hallettim çok şükür size de zahmet verdim çok teşekkürler ikinize de
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?