windows 7 starter admin şifremi unuttum yardımm

pelın_

    Konu Sahibi
windows 7 starter admin şifremi unuttum yardımm
arkadaşlar yardım edermisiniz pc de iki oturum var biri admin öbürü normal admin olanın şifresını unuttum ve hiçbi dosyama ulaşamıyorum yardım ederseniz sevinirim
 
pc açılırken f8 e bas açılan menüden güvenli mod seç yeni kullanıcı aç adı: Administrator olsun sonra administrarore girip şifreyi kaldır. Umarım olur
 

pelın_

    Konu Sahibi
dendim f8 le açmayı açtımda ama yeni oturum açamadım
 
bu sitede bir şeyler bulabilirsini


bu da şifreni kırmaya yarayan erd programı




- - - Eklendi - - -

olur yada olmaz sen yine de dene

- - - Eklendi - - -

surda yine farklı bir çözüm sunulmuş

http://www.softwarena.net/teknik-servis/420-pc-oturum-sifresi-windows-kullanici-sifresi-kirma-cozum.html

- - - Eklendi - - -

ve bu konuda var

http://www.maxicep.com/windows-isletim-sistemi-genel/windows-oturum-acma-parolasini-unuttuysaniz-bakin-116293.html

- - - Eklendi - - -

surda da yine bir şeyler var

http://www.tnctr.com/topic/199985-oturum-thifresi-kyrma/
 
Elcomsoft adlı bir programla basit şifreleri öğrenebilir veya her türlü şifreyi kaldırabilirsin
 

Avunyali

Üye
Oturum Kırma Programı Bul USB'ye At Onu BIOSla Çalıştır ) Nasıl yapacam Dersen İnternette Yazar
 

Praetor

Emekli Yönetici
Halledildiğine göre...
 
Tepkiler: pelın_