:::burak:::
Üye
Winamp'taki Oyunu Oynayın
Arkadaşlar Winamp'ı kurcalarken kendim bulmuştum. Şaşırmayın Winamp'ın içinde gerçekten de bir oyun var
Oynamak için tarif ettiğim yoldan gidin;
Options > Preferences > Plug-ins > İnput > Nullsoft Vorbis Decoder v1.47 yi seçiyoruz ve sonra aşağıdaki > About a tıklıyoruz. İşte bu kadar..
Şimdi diceksiniz hani len nerde oyun var oyun falan yok.. Hayır arkadaşlar o ekranda gördüğünüz balığa mouse ile üstüne tıklayınız ve rekoru geçmeye çalışın ne kadar hızlı tıklayacaksınız bakalım. Hatta isteyen herkez yaptığı rekoru yazabilir..
Oynamak için tarif ettiğim yoldan gidin;Options > Preferences > Plug-ins > İnput > Nullsoft Vorbis Decoder v1.47 yi seçiyoruz ve sonra aşağıdaki > About a tıklıyoruz. İşte bu kadar..
Şimdi diceksiniz hani len nerde oyun var oyun falan yok.. Hayır arkadaşlar o ekranda gördüğünüz balığa mouse ile üstüne tıklayınız ve rekoru geçmeye çalışın ne kadar hızlı tıklayacaksınız bakalım. Hatta isteyen herkez yaptığı rekoru yazabilir..


