Winamp'taki Oyunu Oynayın

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
:::burak:::

:::burak:::

Üye
    Konu Sahibi
Winamp'taki Oyunu Oynayın
Arkadaşlar Winamp'ı kurcalarken kendim bulmuştum. Şaşırmayın Winamp'ın içinde gerçekten de bir oyun var :) Oynamak için tarif ettiğim yoldan gidin;
Options > Preferences > Plug-ins > İnput > Nullsoft Vorbis Decoder v1.47 yi seçiyoruz ve sonra aşağıdaki > About a tıklıyoruz. İşte bu kadar..

Şimdi diceksiniz hani len nerde oyun var oyun falan yok.. Hayır arkadaşlar o ekranda gördüğünüz balığa mouse ile üstüne tıklayınız ve rekoru geçmeye çalışın ne kadar hızlı tıklayacaksınız bakalım. Hatta isteyen herkez yaptığı rekoru yazabilir..
 


Master_Evil

Master_Evil

Üye
733 yaptım paylaşım için teşekkürler
 

polat_ketur_76

Üye
emeğe saygı gösterrelşim arkadaşlar
 
dreamwtf

dreamwtf

Üye
2-3 mouse bağlayip rekora gidin :d
 
XMEN_43

XMEN_43

Üye
433
 
burky79

burky79

Üye
güzel ve araştırmacı
 
aykt

aykt

Üye
gerçekten güzel tebrik ederim:D
 

cadigargi

Üye
730 yaptım

aha 744 e çıkardım
 
Bora

Bora

Üye
benim mousta 2 tıklama butonu var 900 e geldim :)
 
Namizake

Namizake

Üye
730 yaptım

--------------- Ekleme ---------------

şimdide 980 yaptım :kop:
 
OGUZHAN432

OGUZHAN432

Üye
713 yaptım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

cepmatik
Cevap
0
Görüntüleme
3K
cepmatik
Cevap
6
Görüntüleme
1K
Nedved


Üst Alt