win 8.1 orjinal yapma yardım..!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

iblah60

Üye
    Konu Sahibi
win 8.1 orjinal yapma yardım..!
iyi günler arkadaşlar win 8.1 in değerlendirme sürümünü kullanıyom ve bunu orjinal yapmak istiyorum yardım edin lütfen...!
 
Sıkıntılı bir işlem, ben kaç pro kullandım hatırlamıyorum, tam yaptım derken daha beter bozdum, en sonunda nasıl yaptıysam o günden beri kullanıyorum. Değerlendirme sürümü derken?
 

Serhan

Üye
Deneme demek istedi sanırım
 
Bende şuan 3 program var etkinleştirmek için, Ahmad Magdi diye arat onun yaptığı program işini görebilir.
 
Tepkiler: iblah60

iblah60

Üye
    Konu Sahibi
Sıkıntılı bir işlem, ben kaç pro kullandım hatırlamıyorum, tam yaptım derken daha beter bozdum, en sonunda nasıl yaptıysam o günden beri kullanıyorum. Değerlendirme sürümü derken?
sağ alt köşede değerlendirme sürümü yazıyo
 
bu tarz konular yasak arkadaşlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...