xxx02
Üye
(Wildfire S+Cyanogenmod 7) Telefonun kendiliğinden resetlenmesi???
Merhaba arkadaşlar.
Denemelerim sonucu wildfire s i unlock yaptım ve custom recovery yükleyip root oldum. Son olarak CyanogenMod 7 romunu kurdum. bunları yapalı yaklaşık bir gün geçti. Bir gün içerisinde telefon kendi kendine 2 kere fabrika ayarlarına döndü. Ne yazık ki bütün ayarları yapıp programları kurduktan sonra yaşadım bu talihsiz olayı. 1. resetleme telefonu reboot yaptıktan sonra 2. si ise gelen çağrı sonucu telefonun kitlenmesi ve bataryayı çıkarmam sonucu oldu. Neden böyle bir sorun yaşıyorum? Bunun bir çözümü var mıdır?
Denemelerim sonucu wildfire s i unlock yaptım ve custom recovery yükleyip root oldum. Son olarak CyanogenMod 7 romunu kurdum. bunları yapalı yaklaşık bir gün geçti. Bir gün içerisinde telefon kendi kendine 2 kere fabrika ayarlarına döndü. Ne yazık ki bütün ayarları yapıp programları kurduktan sonra yaşadım bu talihsiz olayı. 1. resetleme telefonu reboot yaptıktan sonra 2. si ise gelen çağrı sonucu telefonun kitlenmesi ve bataryayı çıkarmam sonucu oldu. Neden böyle bir sorun yaşıyorum? Bunun bir çözümü var mıdır?
