Wifi Sorunu !

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kbraa08

Üye
    Konu Sahibi
Wifi Sorunu !
Samsung GT-i5503 telefonda wifi yle internete bağlanıyorum ama TL gidiyor.Yardım lütfennn
 
paket veri uygulamaları diye bir yer varsa orayı kapa
 

kbraa08

Üye
    Konu Sahibi
Öyle bir yer yok
 
mobil ağlar diye bi bölüm olmalı
 

kbraa08

Üye
    Konu Sahibi
Yok :S Kablosuz ve Ağ diye bi bölüm var
 
tamam gir oraya paket veri uygulamaları yada ona benzer bişey varsa söyle
 

kbraa08

Üye
    Konu Sahibi
O tarz hiç bişe yk wifi kur-aç var sadece
 
tl gitmesinin tek sebebi paket verilerinin açık olması onu kapatacaksın wifi yi kullanacaksın,telefonunda vardır mutlaka
 

kbraa08

Üye
    Konu Sahibi
ama o tarz hiç bişe yok ya :S

----------Eklendi @ 20:54:09 ---------- Yazıldı @ 19:34:44 ----------

Bi bölüm var sadece
Veri dolaşımı(dolaşırken veri hizmetlerine bağlan) bir de
Mobil-Her zaman etkin(Wifi mevcut değilken data bağlantısı için telfonu kullanın)
bunlarla bi alakası var mı? :S:S
 
o yazdıklarının yanındaki işaretleri kaldırmalısın işte
 

kbraa08

Üye
    Konu Sahibi
İkisinin de mi

----------Eklendi @ 21:08:04 ---------- Yazıldı @ 21:06:22 ----------
 
evet sonrasında nete girerken wifiyi açacaksın hepsi bu
 
Tepkiler: kbraa08

kbraa08

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim
 
Tepkiler: greenmile
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...