Wifi Açıkken Cereyan Eden Olay

Sponsorlu Bağlantılar

Silinen Üye 484994

Silinen Üye 484994

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Wifi Açıkken Cereyan Eden Olay
Ben ekranı kapattıktan sonra bir dakika içerisinde telefon kendi kendini yeniden başlatıyor. Tamamen açılıp ekran kendiliğinden söndüğünde tekrar tekrar reset atıyor.

Fakat fark ettim ki wifi kapalıyken ekranı kapatırsam telefon kendini yeniden başlatmıyor. Şu an yaklaşık beş dakika geçti ama halen reset atmış değil.

Sizce nedendir ve nasıl çözülür bu sorun?
 


H0lligan

Üye
custom mu stock mu :hmmm
 
Silinen Üye 484994

Silinen Üye 484994

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
stock. android 2.3.6
zaten wifi bağlantım da birkaç saniyede bir kopuyor. ağı nut dedim ama çözüm olmadı.ip cakismasi da yok.
 

H0lligan

Üye
stock. android 2.3.6
zaten wifi bağlantım da birkaç saniyede bir kopuyor. ağı nut dedim ama çözüm olmadı.ip cakismasi da yok.
Yeni Yeni mi olmaya basladi hep mi vardi ? Yeni ise ne zamandir oluyor ? Bunu tetikleyen bir sey yapmis olabilirmisin ? Tekrar stock atmayi deneyebilirsin yada wifi guclendirici denedinmi belki ise yarayabilir
 
Silinen Üye 484994

Silinen Üye 484994

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
İki haf tadir bu sorun var. O sıralarda sıra dışı bir şey yapmamistim. Zaten ondan sonra wipe ve format da denedim defalarca. Usb icerigi de sildim. Hatta ocede aldığım bir yedeği bile geri yukledim ama çare olmadı. Modemin dibindeyken bile bağlantı kopuyor.
 

H0lligan

Üye
İki haf tadir bu sorun var. O sıralarda sıra dışı bir şey yapmamistim. Zaten ondan sonra wipe ve format da denedim defalarca. Usb icerigi de sildim. Hatta ocede aldığım bir yedeği bile geri yukledim ama çare olmadı. Modemin dibindeyken bile bağlantı kopuyor.
Wifi guclendirici denemenizi tavsiye ederim yada modem ayarlarini kontrol ediniz
 
Silinen Üye 484994

Silinen Üye 484994

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Wifi guclendirici denemenizi tavsiye ederim yada modem ayarlarini kontrol ediniz

Ayarlarda ve sinyalde hiçbir sıkıntı yok. Eve misafirler gelirken ve evdeki wifi kullanan cihaz sayısı birkaç kat artarken bile hepsi internete bağlı. Bir tek benim telde sıkıntı oluyor ki o da yeni bir sorun.

Zaten internetin kopmasını geçtim, wifi acikken ekran kapandiginda telefonun reset atması esas sorun. Ancak bu şartlar sağlandığında eğer telefo sarja takiliysa, reset atmıyor. Bu da ayrı bir detay.
 

Silinen Üye 2505573

Kapalı Hesap
yazilim 3 parti uygulamalar nedeniyle fazla bozulmus yeniden yazilimi kur
 

H0lligan

Üye
Ayarlarda ve sinyalde hiçbir sıkıntı yok. Eve misafirler gelirken ve evdeki wifi kullanan cihaz sayısı birkaç kat artarken bile hepsi internete bağlı. Bir tek benim telde sıkıntı oluyor ki o da yeni bir sorun.

Zaten internetin kopmasını geçtim, wifi acikken ekran kapandiginda telefonun reset atması esas sorun. Ancak bu şartlar sağlandığında eğer telefo sarja takiliysa, reset atmıyor. Bu da ayrı bir detay.
ya bu olayi yasamadim ama dedigim gibi wifi sorunu nu baska bir wifi fixi BELKI cozer dene sen bi
 
Silinen Üye 484994

Silinen Üye 484994

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
birçoğunu çoktan denedim zaten. etkisi olmuyor. yazılımı çok kere tekrar kurdum ama yine dnerim.
birçoğunu çoktan denedim zaten. etkisi olmuyor. yazılımı çok kere tekrar kurdum ama yine dnerim.
 

H0lligan

Üye
Normalde garantiye gönder derdim ama 2.3.6 surumlu bir cihazda garanti kaldimiki ? Garanti yoksada bir telefoncuya götür donanımsal olabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 484994

H0lligan

Üye
telefon 8150 wonder mıydı :hmmm
 
Rygebin

Rygebin

Üye
Ben ekranı kapattıktan sonra bir dakika içerisinde telefon kendi kendini yeniden başlatıyor. Tamamen açılıp ekran kendiliğinden söndüğünde tekrar tekrar reset atıyor.

Fakat fark ettim ki wifi kapalıyken ekranı kapatırsam telefon kendini yeniden başlatmıyor. Şu an yaklaşık beş dakika geçti ama halen reset atmış değil.

Sizce nedendir ve nasıl çözülür bu sorun?
Aynı sorunu az önce bilgisayar konusunda okudum, ne garip :ehe :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 484994 ve H0lligan
Silinen Üye 484994

Silinen Üye 484994

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
mini 2. sadece bir kez güvenli modda açmayı basarabildim ama çözüm olmadı. wifi kullanmıyorum artık. çünkü on saniyede bir kopuyor. acikken de halen reset atıyor. teşekkürler herkese.
 
  • Beğen
Tepkiler: H0lligan


Üst Alt