Widgetizer s60v5 Unsigned <Ev ekrani><Yeni>

zeus1912

Üye
yaaaaaaaaaaaaaaaa sertifika hatası dio
 

asdaspas

Üye
evet sertifika hatası alıyorum bende
 
signedleyin demeyin heres kendi sertifikasıyla almalaı çünkü imeiler farklıdır.bu yüzden ben imzalayıp koysamda hata verir.
 

FERHATGS

Üye
Arkadaş 5800 aldiğimdan beri böyle bir program ariyorum yok böyle bir şey her şeye ikon at istediğin yere taşi ekranda süpeeeeeer emeklere sonsuz teşekkürler elleriniz dert görmesin harikaaaaa
 
saol kardeş

- - - Eklendi - - -

saol kardeş