Wi-fi Mac Adres Sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Wi-fi Mac Adres Sorunu
Merhaba arkadaşlar... GAlaxy Ace kullanıyorum ve okulun Wifi ağına bağlanmak için mac adres kaydı yaptırdım. Ancak ne kadar tekrar tekrar kayıt yaptırdıysam okulun ağına bağlanamadım. Laptoplarda hiçbir şey istemiyor, mac adresini kayıt ettirince bağlanıyor ağa. Benimki ağı hiç görmüyor... Ayrıca Wi-fi kapalı iken mac adresi mevcut değil... Sebebi ne olabilir?
Cyonagen Mod, First UA V2, Gingerreal romlarla da denedim ama değişen bireşey olmadı. Şu an orjinal romu kullanıyorum. yardımcı olabilecek olan var mı?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...