Who are you?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Who are you?
Başbakan Erdoğan, Kraliçe Elizabeth ile tokalaşırken 'How are you' demiş... Bu deyim biraz "N'aber" anlamına geliyor. Bu düzeyde bir karşılaşmada söze 'How do you do?' diye girmesi gerekirdi.. Benzer bir olay Japonya'da dilden dile dolaşır.İngilizce bilmeyen Japonya eski Başbakanı Yosiro Mori, ABD ziyareti öncesi danışmanlarıyla konuşmuş. Washington'da Bill Clinton ile karşı karşıya geldiğinde bir samimiyet gösterisi olarak söze "How are you?" diye girecek, "İyyim" yanıtı alınca "Ben de" anlamında "Me too" diyecekmiş...Mori ABD'ye inip Clinton'la karşı karşıya geldiğinde bir anda sözcükleri şaşırmış. "How are you" diyeceğine "Who are you?" demiş, yani "Kimsiniz?" diye sormuş. Clinton da espri olsun diye "Well, I am Hilary's husband" (Şey, ben Hilary'nin kocasıyım) demiş ve kahkahayı basmış.Mori de Clinton'ın kahkahalarına aynı neşeyle katılıp, cevabı yapıştırmış : "Me too..." Yani... "Ben de..."
 
yok artık yaa.bitirdi bu fıkra gibi olay beni.süpermiş eline saglık.senin fıkraların hep süper oluyo zaten
 

Nazy

Üye

harbiden koptum şirkette millet bana bakıyor
 

Salihyet

Üye
erdoğanla ne alaka :S ama güzel di
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...