Whatshapp sorunu

    Konu Sahibi
Whatshapp sorunu
Telefonum da whatshapp var ama sadece facebook hinterm paketim var, whatshapp ı wifi ile açmak için şebeke bağlantı ayarlarını siliyorum ama bu seferde faceye giremiyorum sonuç olarak şebeke bağlantı ayarlarını silmeden whatshapp ı nasıl wifi ye bağlanarak acarım bilenler bi baksın
 
öncelikle forumdan lestartstop programını indirin. bir defa açın whatsapi nete bağlansın ayarlardan öncelik wifi seçin sonra uygulamayı lestartstop ile sonlandırın. Her girdiğinizde wifi olunan yerde otomatik bağlanır ağ yoksa data paketi kullanır. Lestartstop programı istediğiniz zaman whatsapi kapatmak içindir
 
    Konu Sahibi
teşekkürler yarin deneyecegım
 
Menü > Web > Seçenekler > Ayarlar > Genel > Eriğim Noktası > ( Muhtemelen şebeke işaretlidir yada farklı bir erişim noktası herneyse. burada gerektiğinde sor'u seç ) bunları yaptığın takdirde sorun kalacağını sanmıyorum dostum
 
Kill Me adlı programla whatsappı kapatabilirsiniz bide programın içerisinden Ayarlar > Bağlantı > Bağlantı Önceliğinden kablosuz bağlantıya öncelik verin