[WhatsApp] WhatsApp Messenger v2.08(29) S^3 Unsigned E-F Modu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
[WhatsApp] WhatsApp Messenger v2.08(29) S^3 Unsigned E-F Modu
[WhatsApp] WhatsApp Messenger v2.08(29) S^3 Unsigned E-F Modu

C ye yüklerseniz telefon her açıldığında uygulamada otomatik açılır e veya f ye yüklerseniz siz uygulamayı başlamadığınız sürece açılmaz.

Modlaması tarafımdan yapıldı.

 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: arslanla, doctorrr ve yaren_dede


yaren_dede

yaren_dede

Üye
:tşk: levent
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 
ultraslan_66

ultraslan_66

Üye
Benim arkadaşım. internet paketi olmadan hiçbir internet ağına bağlanmadan bu program üzerinden msj gönderebiliyordu. bu mümkünmü. bu arada 1 yıl sonra ücretli mi olacak bu program. 1yıl faturaya yansırmı fiyatı. ?
 
ultrabal10

ultrabal10

Üye
türkçe değil mi?

- - - Eklendi - - -

türkçe değil mi?
 
Dereck

Dereck

Üye
Build numarasınıda yazsaydınız keşke bendekide 2.8.29 ama buildler farklı olabilir
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sensationun paylaştığı son sürümü modladım build falan sen karar ver :)

http://www.maxicep.com/symbian-3-so...s60v3-s-1-s-3-signed-resmi-turkce-738542.html

Resmi türkçedir ekran görüntüsüne bakmayın kolaya kaçtım copy paste :)

Bu uygulama web tabanlı çalışır standart sms atmaz bende 1 yıldır kullanıyorum son 1 ay kaldı ve uygulamayı kullanma bedeli 1.70 Tl diyor ama ödeme konturden veya faturadan alınmaz direk whatsapp a kredi kartı ile ödeme yapmalısınız
 
ultrabal10

ultrabal10

Üye
bilgi için teşekkürler
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 

wlknzn

Üye
hafıza kartına kurdum fakat seçenekler çıkış yapmama rağmen hala çalışıyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt