EFG_07
Üye
whatsapp uygulaması yardım lütfen
arkadaşlar dün bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine oviden whatsapp messenger uygulamasını indirdim 1 yıl ücretsizmiş ve arkadaşla kullanıyoruz internet paketi olduğu için kullanımda sorun olmuyor ancak asıl sorun internetin sürekli kullanımda olması yani proğramı kullanmayayıp çıkış yapsam bile işim olmasa dahi internet sürekli açık kalıyor ve zaten 1 günü bile zor idare eden şarj kullanımı artık neredeyse 1 gün bile gitmez oldu bağlantı yöneticisinden bağlantıyı bitirsem dahi tekrar kendiliğinden bağlanıyor uygulamanın ayarlarında da bununla ilgili en ufak bir ayar yapma imkanı yok en son çare proğramı sileceğim ancak işime yaradığı içinde silmek istemiyorum bu konuyla ilgili çözümü olan ve bilen arkadaşlar varsa ve yardım edebilirlerse çok memnun olurum
Teşekkürler
Teşekkürler
symbianist ve loadinqTR yardımlarınız için teşekkür ederim sorun halledildi arkadaşlar 
nokia 5800 xpressmusic telefonum
