whatsapp uygulaması yardım lütfen

Sponsorlu Bağlantılar

EFG_07

EFG_07

Üye
    Konu Sahibi
whatsapp uygulaması yardım lütfen
arkadaşlar dün bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine oviden whatsapp messenger uygulamasını indirdim 1 yıl ücretsizmiş ve arkadaşla kullanıyoruz internet paketi olduğu için kullanımda sorun olmuyor ancak asıl sorun internetin sürekli kullanımda olması yani proğramı kullanmayayıp çıkış yapsam bile işim olmasa dahi internet sürekli açık kalıyor ve zaten 1 günü bile zor idare eden şarj kullanımı artık neredeyse 1 gün bile gitmez oldu bağlantı yöneticisinden bağlantıyı bitirsem dahi tekrar kendiliğinden bağlanıyor uygulamanın ayarlarında da bununla ilgili en ufak bir ayar yapma imkanı yok en son çare proğramı sileceğim ancak işime yaradığı içinde silmek istemiyorum bu konuyla ilgili çözümü olan ve bilen arkadaşlar varsa ve yardım edebilirlerse çok memnun olurum
Teşekkürler
 


Symbianist

Symbianist

Üye
Sen bağlantı yöneticisinden bağlantıyı kessen bile bağlanıyor mu? Herhangi bir antivirüs indirip firewall ayarlarından o bağlantıyı engelleyebilirsin. Bir de o programın en çok kullandığın özelliği ne? Belki alternatif bulunur.
 
  • Beğen
Tepkiler: EFG_07
EFG_07

EFG_07

Üye
    Konu Sahibi
evet malesef bağlantı yöneticisinden bağlantıyı bitirsem dahi 10 - 15 saniye sonra tekrar bağlanıyordu ama onun yerine alternatif bir program olarak skype uygulamasını indirdim ve hesap açıp onu kullanmaya başladım whatsapp programını silince sürekli internet bağlantısı sorunu çözülmüş oldu ayrıca yardımın için çok teşekkür ederim
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Rica ederim. Ne amaçla kullandığını sormamdaki maksat başka alternatifler söylemek içindı.
 
EFG_07

EFG_07

Üye
    Konu Sahibi
[/COLOR]evet biliyorum :) symbianist ve loadinqTR yardımlarınız için teşekkür ederim sorun halledildi arkadaşlar :)
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Rica ederim geçmiş olsun hadi
 

dmork

Üye
ya arkadas ben hala anlamıs degılm bu whatsapp ıyı guzel wi-fi oldugu zaman tmm da olmadıgı zaman 3g ıle baglanıyor ben sunu merak edıyorum 1 yıl ucresız yazıyor daha dun ındırdım guzel bı program fakat bende internet paketı yok ayrıca faturalıyım herhangi bir ücret gider mi bilginiz var mı tesekurler :D
 
ecel54

ecel54

Üye
1 yıl ücretsiz olan program kullanımı. İnternet paketiniz yoksa ücret alır.
 

serhanreis17

Üye
aynı sorun bendede oluyor beyler ya :( nokia 5800 xpressmusic telefonum
 
Bahaxi

Bahaxi

Üye
 
Turan

Turan

Üye
staf bende onu tavsiye edecektim :oke:
 


Üst Alt