whatsapp kullanım tarihi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

umur ada

Üye
    Konu Sahibi
whatsapp kullanım tarihi
arkadaşlar bugün whatsappa girip baktım ve ücretsiz sürümun 9 şubat ta biteceği yazıyordu.sonraki kullanımlar için ücret ödemek zorunda kalacakmişim bu tarihi uzatmak için yapabilecegim ne var ?
 
Kardeşim bende 31 ekim 13. Galiba yükleme tarihini başlangıç alıp 1 sene gidiyor. Kaldır dene bakalım değişme olacak mı. Olmazsa alacağız gibi ama 3 lira falan olur.
 
Yok abicim hiç silip tekrar yüklemeye falan uğraşma denedim olmuyor

Zaten fazla bir ücret istemiyorlar. Bir seneliğine 3 lira gibi çoooook ucuz bir ücret ödüyorsun. Hele ki attığın mesajları sms'e vurursan senin ödediğin ücret en ufak susam tanesi kadar kalıyor. Üstelik hızlıca mesajlaşıyorsun. Aman attım aman bi dakika geç gitti olayı yok. Eğer ki çokça mesajlaştığın kişiler whatsapptaysa değmeyin keyfine.

Üstelik uluslararası mesajlaşmakta gerçekten çok zevkli oluyor. Ben öğrenci olduğum için ingilizcemi geliştirmek amacıyla whatsapp yükledim diyebilirim. İngilizceden 0 alan ben bu sene 82 alarak tavan yaptım :P

YANİ WHATSAPP İS THE BEST ALAYINA REST
 
ingilizceni geliştirmek için mi gerçekten doğru söyle biz bizeyiz şurada dostum
 

akinorta

Üye
benimde kullanım süresi dolmuştu ödedim 1 yıllık daha uzattım. Evrensel bir uygulama sonuçta her platformda ve en popüler mesajlaşma uygulaması
 

umur ada

Üye
    Konu Sahibi
dediğiniz gibi makul bir ücreti var,ödenebilir.bu arada "uluslararası mesajlaşmaktan" kastınız nedir
 
benimde bitiyo nasil satin alcam

- - - Eklendi - - -

benimde bitiyo nasil satin alcam
 

umur ada

Üye
    Konu Sahibi
whatsapp'a gir seçenekler-hakkında-hesap bilgileri-şimdi satın al a tıkla oradan olması lazım
 
eheh kredi kartım yok neapıcam şimdi normal tl ile alsaydık iyidi ya
 
Bendede kart yok normal tl ile alabilsek iyi olurdu
 
ingilizceni geliştirmek için mi gerçekten doğru söyle biz bizeyiz şurada dostum

ben öyle biri miyim, teessüf ederim...

- - - Eklendi - - -

dediğiniz gibi makul bir ücreti var,ödenebilir.bu arada "uluslararası mesajlaşmaktan" kastınız nedir

benim ıngiltereden arkadaşlarım var mesela. Hepsiyle görüşüyorum. Ve sadece yıllık 3 lira ile. Eğer Whatsapp olmasaydı, taş patlasa 10 mesaj atabilirdim...
 

irememre

Üye
ya arkadaslar su wahatsapp konusunda genel bi bilgi var 1 dolara satın alıp kullanıyosun ama mesela suan benim hattım türkcell ne internet paketim var ne tl m var nede wireless var hattımda konturlu ama konusabiliyorum türkcell internet sayesinde ama nasıl oluyo bu hep böylemi devam etcek bütün operatörlerde bu şekilde tamamen internet paketi olmaksızın ücretsiz mi?? şu an ben tamamen ücretsiz konuşuyorum umarım böyledir ama işin kafa karıştıran kısmı internet paketi olduğu zaman paketten gidiyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...